اتمام فاز نخست بهسازی معابر میدان وحدت اسلامی

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۴۰۲۲۵۴
اتمام فاز نخست بهسازی معابر میدان وحدت اسلامی
شهردار منطقه 11 تهران از اتمام فاز اول پروژه پیاده رو سازی میدان وحدت اسلامی و شروع دومین فاز آن خبرداد و گفت: فاز دوم پیاده روسازی تا 40 روز آینده به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران از اتمام فاز اول پروژه پیاده راه سازی میدان وحدت اسلامی و شروع دومین فاز آن خبر داد و گفت: به منظور ایجاد دسترسی مناسب برای عابرین پیاده و کنترل ترافیک، ضلع غربی و شرقی میدان وحدت اسلامی در فاز اول پیاده سازی شد. این فاز از پروژه با سنگ کوبیک 10 در 10 پیاده راه سازی شده و فاز دوم آن نیز در حال اجراست.

موسوی ادامه داد: پیاده راه سازی ضلع شرقی و غربی میدان وحدت اسلامی  شامل بازارچه ترخانی، خیابان شیخ بهایی و خیابان فروزش  بوده که تکمیل شده است.در حال حاضر هسته مرکزی  میدان در حال کنده کاری آسفالت و اجرای سنگ فرش است که تا 40 روز آینده به اتمام خواهد رسید.

شهردار منطقه 11 تصریح کرد: سنگ فرش دو ضلع شرقی و غربی این میدان به جهت تسهیل در رفت و آمد عابرین پیاده بوده و سنگ فرش سازی وسط میدان نیز در دست اقدام می کنیم. همچنین المان های زیباسازی نیز پس از اتمام پروژه در میدان و اطراف آن قرار خواهند گرفت.

موسوی در پایان افزود : فاز دوم پروژه پیاده راه سازی میدان وحدت اسلامی  با 15 نیروی خدماتی و با همکاری معاونت فنی و عمران در حال پیشروی است و تا 40 روز آینده به اتمام میرسد.

 انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز