آماده باش نیروی برف روب در معابر اصلی منطقه یک تهران

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۵:۲۶
کد خبر: ۱۴۰۶۸۵۱
آماده باش نیروی برف روب در معابر اصلی منطقه یک تهران
نیروهای برف روب نواحی 10 گانه شمال تهران با اعلام وضعیت جوی به صورت آماده باش در نقاط برفگیر و معابر اصلی منطقه یک مستقر شدند و با بارش برف پاییزی اقدام به پاکسازی و شن پاشی معابر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران گفت: بارش برف نعمت الهی است که منطقه یک به دلیل موقعیت جغرافیایی و وضعیت جوی، از آن برخوردار شد و برای آنکه خللی در تردد شهروندان نواحی شمالی رخ ندهد تمامی نیروهای نواحی و پیمان‌کاران برف‌روب با اعلام وضعیت بارشی از شب گذشته آماده‌باش بودند وعملیات شن‌پاشی مکانیزه را با استفاده از ماشین‌آلات انجام دادند و خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای مسدودی نداشته‌ایم و هر گونه درخواست شهروندی نیز از طریق سامانه 137 در حال پیگیری و رفع است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: از ساعت 4 صبح بارش برف در نواحی شمالی و محله های شهرک قائم، محلاتی، سوهانک و تا حدودی ولنجک بارید و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک در خیابان‌ها و معابر اصلی اقدام به شن‌پاشی و انجام اقدامات لازم نمودند.

وی ادامه داد: شن‌پاشی از سوی شهرداری در مرحله اول در معابر اصلی انجام می‌شود و در معابر فرعی نیز با استفاده از کیسه‌ها و مخازن شن که از قبل در هر کوچه تعبیه شده، شن‌پاشی انجام خواهد شد و شهروندان نیز می توانند با مشارکت در این امر مدیریت شهری را همراهی کنند.

صباغ افزود: بارش برف در بقیه نقاط منطقه به صورت باران و  بیشتر برف‌آب بوده است و نیرهای برف روب تا اعلام وضعیت عادی در معابر و سایت ها مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز