کفاشان دست دوز، سنگفروشان وطاسازان سنگلج و بازار آهن ساماندهی می شوند

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۷۵۰۰
کفاشان دست دوز، سنگفروشان  وطاسازان سنگلج و بازار آهن ساماندهی می شوند
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرگفت: ساماندهی صنف کفاشان دست دوز، سنگفروشان، باربری و واحدهای گلفروشی محور هاشمی و بازار گل محلاتی، طلاسازان سنگلج و بازار آهن مکان از پروژه های در دست اجراست که هر یک درمرحله ای از پیشرفت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در دویست و سی و یکمین جلسه هیات مدیره شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر که با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ساختمان شهید همدانی این شرکت برگزار شد، توضیحاتی در خصوص فعالیت ها، وظایف و اهداف آتی شرکت ارائه و اظهارکرد: اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها اصلی ترین تکلیف شرکت تعریف می شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شهرک های تخصصی برای انتقال و تجمیع برخی اصناف و مشاغل گفت: تفاهم نامه مشترکی با شرکت شهرک های صنعتی استان تهران به امضا رسیده است که گام موثری در راستای فعالیت های شرکت ساماندهی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اقدامات انجام شده در راستای اجرای این بند بیان کرد:ساماندهی صنف کفاشان دست دوز، سنگفروشان، باربری و واحدهای گلفروشی محور هاشمی و بازار گل محلاتی، طلاسازان سنگلج و بازار آهن مکان از پروژه های در دست اجراست که هر یک درمرحله ای از پیشرفت قرار دارد.

 در ادامه این نشست حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت اصل صداقت و شفافیت در انجام ماموریت های مدیریت شهری اظهار کرد: اخلاق مداری و قانون گرایی از اصولی است که نباید از آن غفلت کرد و در این راستا باید از ظرفیت های نهفته در قانون  برای جبران محدودیت های آن استفاده شود. 

وی همچنین بر لزوم  کارمحوری تاکید کرد و افزود: قطعا شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر می تواند از ظرفیت های معاونت خدمات شهری و در مقیاس کلان تر یعنی شورای شهر یا نهادهای نظارتی مدیریت شهری  استفاده کند . ما نیز در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت ساماندهی و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان آمادگی کامل برای حمایت از این شرکت را داریم.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان  درباره اهمیت نیروی انسانی در مجموعه مدیریت شهری تصریح کرد: نگاه سرمایه ای به نیروی انسانی قطعا تاثیر مثبتی در روند فعالیت برای پیشبرد اهداف در هر مجموعه ای خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز