سازمان اطلاعات فراجا: از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی کشف شده است

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۷:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۷۹۷۳
سازمان اطلاعات فراجا: از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی کشف شده است
سازمان اطلاعات فراجا در خصوص حوادث و نا آرامی های اخیر بیانیه ای صادر کرده و گفت: از 26 شهریور تا 14 آذر ماه 1401، 2827 قبضه سلاح جنگی، 5487 قبضه سلاح شورشی و در مجموع 8314 قبضه سلاح کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سازمان اطلاعات فراجا در خصوص حوادث و نا آرامی های اخیر بیانیه ای صادر کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تلاش خستگی ناپذیر و فرهنگ مقاومت ملتی است که با سرمشق گرفتن از فرهنگ عاشورایی و بهره مندی از تجربیات سازنده و وحدت آفرین جنگ تحمیلی، تمامی مسیرها را برای رسیدن به اهداف مدنظر همچون دوران دفاع مقدس هموار می کنند و در شرایطی که ملت ایران اسلامی  در چهار دهه گذشته با هجمه های پیچیده نظام سلطه رو به رو بوده است، دشمنان قسم خورده این ملت و آب و خاک از دستاوردهای شگرف ایران اسلامی عصبانی و خشمگین هستند و در این خصوص از هیچگونه توطئه ای برای ایجاد فتنه دریغ نمی کنند.

استکبار، رژیم صهیونیستی، تجزیه طلبان، سلطنت طلبان و منافقین، آرامش و امنیت توأم با آینده ای روشن برای مردم سرافراز ایران اسلامی را بر نمی تابند و با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای و اقدامات سبوعانه و مذبوحانه، راهبرد شیطانی خود مبنی بر ایجاد اغتشاش و ناامنی را در قالب یک جنگ تمام عیار شناختی دنبال می کنند.

با گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان راه عزت و امنیت ،و قدردانی از وحدت و انسجام همه اقوام، مذاهب و آحاد مردم بیدار و فهیم ایران اسلامی، با نشان افتخار "مدافعان امنیت"  و عنوان خادمان ملت در فرماندهی انتظامی کشور اطمینان می دهیم در برخورد قاطع و عبرت آموز با فرصت طلبان آشوب گر و تروریست های اجاره ای از پا ننشسته و از بذل جان خویش در جهت اعتلای امنیت و آرامش مردم در کنار سایر نیروهای خدوم و جان برکف نظامی، امنیتی، قضائی و عزیزان بسجی دریغ ننماییم.

  درادامه بیانیه آمده است : بخشی از کشفیات و اقدامات انجام شده در خلال ناآرامی های اخیر با لحاظ اقتضای شرایط و ملاحظات امنیتی به استحضار به مردم بصیر و عزیز ایران اسلامی می رسد.

ورود، وجود و کاربرد سلاح یکی از ابزارها و مولفه های ناامنی و بستر ارتکاب جرایم دیگر در سطح جامعه است که در ایام اغتشاشات 16 باند و شبکه سازمان یافته  قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است.

از 26 شهریور تا 14 آذر ماه 1401، 2827 قبضه سلاح جنگی، 5487 قبضه سلاح شورشی و در مجموع 8314 قبضه سلاح کشف شده است.

در پایان این بیانیه آمده است سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا به مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی اطمینان می دهد خادمان خود در مجموعه انتظامی کشور همواره پشتیبان آنها خواهند بود و درراستای تامین امنیت و تداوم آن در ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و به دشمنان ضدانقلاب، منافقان کوردل ، و مزدوران آنها هشدار می دهد که امنیت شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی بوده و با مخلان و تعدی­کنندگان در این عرصه بدون مماشات برخورد می شود.

 انتهای پیام/

 

نظر شما