پروژه مسکن سازی نفرآباد تا ۲ سال آینده بهره برداری می شود/ نباید در برابر فقر و بیماری سکوت کرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۸۹۲۸
پروژه مسکن سازی نفرآباد تا ۲ سال آینده بهره برداری می شود/ نباید در برابر فقر و بیماری سکوت کرد
تولیت حرم حضرت عبدالعظیم از بهره برداری از پروژه مسکن سازی نفرآباد تا ۲ سال آینده خبر داد و گفت: نباید به بخشی از تهران در رفاه باشد و بخش دیگر دچار فقر و بیکاری.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام قاضی عسگر تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امروز شنبه ۱۹ آذر در آیین آغاز ساخت یازده هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن تهران اظهار داشت: اسلام قبل از اینکه به آخرت مسلمانان اهمیت بدهد به دنبال احیا و آبادانی دنیاست و وقتی این آبادانی اجرا شد ابادانی بشیریت هم انجام می شود. 

وی افزود: اسلام به شدت با فقر مخالف است و حتی اعلام کرده که ناداری از کشتار مردم خطر بیشتری دارد. 

تولیت حرم حضرت عبدالعظیم تصریح کرد: چهار چیز پشت انسان را می شکند که یکی از آنها فقر است؛ باید برای رفع فقر راه و چاره داشت؛ فقر روسیاهی دنیا و آخرت بوده و مرگ بزرگ است. 

قاضی عسگر گفت: اگر دولت های گذشته اشتباهاتی داشتند باید امروز آنرا جبران کنیم؛ ما از بیکاری و فقر مردم مطلع هستیم. 

وی افزود: طبق شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند باید موانع کسب و کار مردم را برداریم؛ سال های متمادی شعار سال اقتصادی بوده و وظیه ما عدم سکوت و بی تفاوتی در برابر فقر و بیکاری مردم است‌ 

تولیت حرم حضرت عبدالعظیم خاطرنشان کرد: نباید کسی در خیابان دستش در برابر دیگران دراز باشد و نباید بخشی از تهران در رفاه باشد و بخش دیگر در فقر و بیکاری. 

وی گفت: آمادگی داریم از زمین های موقوفه در اختیار تولیت حصرت عبدالعظیم برای مسکن سازی و پروژه های عمرانی و توسعه ای به شهرداری تهران بدهیم البته پارکینگ سازی و گسترش دارالشفا انجام شده و پروژه نفرآباد هم عملیاتی شده است. 

تولیت حرم حضرت عبدالعظیم تصریح کرد: پروژه مسکن سازی نفرآباد ظرف ۲ سال آینده بهره برداری می شود. 

ادامه دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز