۱۰ هزار خدمت رایگان توانبخشی به کودکان کم‌توان ارائه شد

۱۴۰۱/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۶:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۲۳۴۵
۱۰ هزار خدمت رایگان توانبخشی به کودکان کم‌توان ارائه شد
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه بیش از ۷۴ هزار و 85 خدمت پاراکلینیکی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فتانه عابدی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با تشریح فعالیت های این بیمارستان از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در مدت یاد شده 74 هزار و 85 خدمت پاراکلینیکی به مراجعین ارائه شده است که از این تعداد 25 هزار و 651 مورد خدمت به صورت بستری و 48 هزار و 434 خدمت نیز به صورت سرپایی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین خدمات پاراکلینیکی ارائه شده در این مدت، مربوط به حوزه توانبخشی بوده است و پس از آن به ترتیب آزمایشگاه و اورژانس بیشترین مراجعین را به خود اختصاص داده اند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار همچنین تصریح کرد: 23 هزار و 515 خدمت توانبخشی این بیمارستان به خدمات فیزیوتراپی، پزشکی ورزشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، آب‌درمانی و توانبخشی کودکان تفکیک می‌شود.

عابدی با اشاره به این موضوع که بخش قابل توجهی از این خدمات مربوط به توانبخشی کودکان است افزود: از تعداد کل خدمات توانبخشی ارائه شده در بیمارستان، 10 هزار و 576 خدمت مربوط به توانبخشی کودکان کم توان ذهنی و حرکتی است که در راستای نیت واقف محترم بیمارستان مرحوم ابوالحسن نورافشار، به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

عابدی افزود: بخش توانبخشی کودکان بیمارستان نورافشار سالانه به بیش از 150 کودک خدمات متنوع توانبخشی ارائه می دهد، علاوه بر این خدمات مشاوره روانشناسی نیز برای این کودکان و والدین آن‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور محسوب می‌شود که دارای 5 بخش بستری، 2 بخش مراقبت های ویژه، 4 اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن، فیزیوتراپی، آب درمانی و داروخانه است که همواره تلاش می‌کند تا بر اساس نیت واقف و برپایه اهداف متعالی و انسان‌دوستانه بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور نقش موثرتری در تسکین آلام دردمندان و بیماران داشته باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز