انتقاد عضو شورای شهر تهران از عدم استفاده از بانوان در مدیریت شهری

۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۸:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۳۲۷۲
انتقاد عضو شورای شهر تهران از عدم استفاده از بانوان در مدیریت شهری
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه اخیرا نیز سه مدیر زن در مناطق عزل شده‌اند که باید بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران  امروز سه شنبه 29 آذرماه در جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: بکارگیری نیروی انسانی بدون رعایت تشریفات و بدون رعایت ارتقاء سازمانی و همچنین تبعیض در پرداخت امتیاز و پاداش و همچنین رعایت نشدن وضعیت اداری و تبعیض در رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان، از موضوعاتی است که مورد انتقاد کارکنان شهرداری قرار گرفته است که موجب کاهش انگیزه و بی‌انگیزگی آنها می‌شود.

وی با بیان این‌که سازمان بازرسی باید توجه لازم را در پیشگیری از فساد داشته باشد، گفت: آیا تا به حال بررسی کرده‌اید که چرا با وجود نیروی انسانی زیاد در شهرداری هنوز هم جذب نیروی انسانی آن هم برای بخش مدیریت داریم؟ یا چرا از این نیروی انسانی توانمند در پست‌های مدیریتی استفاده نمی‌شود و مدیران از بیرون وارد می‌شوند؟ که این مساله می‌تواند فسادآفرین باشد و متاسفانه این رویه غلط در این دوره در حال تکرار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که چرا از مدیران زن که پاکدستی آنها ثابت شده استفاده نمی‌شود؟اظهار کرد: متاسفانه اخیرا نیز سه مدیر زن در مناطق عزل شده‌اند که باید بررسی شود.

علوی نیز در واکنش به گزارش رئیس سازمان بازرسی اظهار کرد: اگر جلسه غیرعلنی بود نکات بیشتری بیان می‌کردم. ما باید به دنبال خدمت بدون فساد در شهرداری باشیم؛ اما وقتی می‌بینیم که دست شهرداری‌های مناطق به دلیل بخشنامه‌ های مختلف بسته است، چه کنیم؟به گونه‌ای که شهردار منطقه عملا پاسخگوی هیچ مساله‌ای نیست و اختیاری ندارد چرا که بوستان‌های منطقه، ورزشگاه‌ها و غیره در اختیار سازمان‌ ها و معاونت‌ ها است و بدترین مساله این است که شهردار منطقه نمی‌تواند یک مدیر منصوب کند و اگر بخواهد یک کارشناس را از یک اتاق به اتاق دیگر ببرد باید استعلام بازرسی و حراست اخذ شود و حالا هم بحث‌هایی مطرح است که حوزه‌های مختلف شهرداری، معاونین مناطق‌شان را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: ترک فعل‌ها به همان اندازه که فساد به شهرداری ضربه می‌زند به شهرداری لطمه می‌زند و وقتی می‌بینیم که ۱۰ ماه از سال گذشته، اما یک مدیر فقط ۱۰ درصد بودجه‌اش را صرف کرده این یعنی کاری نکرده و باید با آن برخورد شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز