پیشنهاد تشکیل قرارگاه برای آلودگی هوا

۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۴۱۳۳۲۳
پیشنهاد تشکیل قرارگاه برای آلودگی هوا
عضو شورای شهر تهران گفت: طی 10روز گذشته آلودگی هوای تهران به بیشترین حد خود رسیده است و در موضوع آلودگی هوا شهرداری فقط در ماده 10 مسئول است و 30 درصد بودجه امسال به موضوع حمل و نقل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سوده نجفی عضو شورای شهر تهران امروز سه شنبه 29 آذرماه در تذکر پیش از دستور یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آلودگی هوا تهران گفت: طی 10روز گذشته آلودگی هوای تهران به بیشترین حد خود رسیده است و در موضوع آلودگی هوا شهرداری فقط در ماده 10 مسئول است و 30 درصد بودجه امسال به موضوع حمل و نقل اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: شهرداری سهم خود را پرداخت کرده است و از دولت می‌خواهیم کوتاهی نکند و سهم خود را پرداخت کند همه مردم می‌خواهند مشکل آلودگی هوا حل شود.

نجفی با بیان اینکه توسعه کمربند سبز تهران وظیفه شهرداری است، گفت: سازمان دهیاری‌ ها مکلف است 20 درصد منابع به این کار اختصاص دهد اما این کار را انجام نداده است.

وی گفت: نمایندگان مجلس از وزرا درباره آلودگی هوا سوال نمی‌کنند آلودگی هوا در تهران نگران کننده است و روی سلامت مردم اثر گذار می‌گذارد زمانی که کرونا ایجاد شد قرارگاهی مخصوص ایجاد شد و باید قرارگاهی برای آلودگی هوا ایجاد شود و رئیس جمهور باید خود وارد عمل شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز