نصب ۳۷۰ مخزن آب اضطراری در محلات تهران برای مواقع بحرانی

۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۷:۵۶
کد خبر: ۱۴۱۵۱۹۷
نصب ۳۷۰ مخزن آب اضطراری در محلات تهران برای مواقع بحرانی
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از نصب 370 مخزن آب اضطراری در محله‌ های مختلف تهران خبر داد وگفت: این شیرها تا 72 ساعت در مواقع بحران آب شرب محله را تأمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تا پایان این دوره شورا 370 مخزن آب اضطراری در محله‌ های مختلف تهران نصب خواهد شد، گفت‌: این شیرها تا 72 ساعت در مواقع بحران آب شرب محله را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل و نصب این مخازن، یکی از کشورهای پیشرو در این موضوع هستیم‌، گفت: هم در حوزه ساخت و هم در حوزه نصب پیشرو هستیم.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره‌ به نصب شیرهای هیدرانت در تهران ادامه داد: در مواقع بحران و آتش سوزی وجود شیرهای هیدرانت دارای اهمیت است و تا پایان سال 1200 شیر هیدرانت نصب می شود.

پیرهادی با بیان اینکه این شیرها در جاهای پر خطر مانند بازار نصب می شود، اظهارکرد: فاصله این شیرها باید حداقل 150 متر و حداکثر 300 متر باشد که با نصب 1200 شیر، وضعیت ایمنی شهر تهران افزایش می یابد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز