موافقت شورای شهر به ایجاد ردیف بودجه برای گود برج میلاد

۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۵۳۶۲
موافقت  شورای شهر به ایجاد ردیف بودجه برای گود برج میلاد
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بعد از بحث و بررسی از میان ردیف بودجه‌های پیشنهادی شهرداری تهران در قالب اصلاحیه مصوب بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری، افزایش اعتبار حقوق و دستمزد و ساختمان اداری منطقه ۶ و گود برج میلاد را تایید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه از شهرداری خواسته‌ایم با توجه به خطرات گود برج میلاد اقدام عاجل انجام دهد، گفت: باید از شهرداری قدردانی کنیم. نمی‌دانیم چرا مثبت‌ها را نیز منفی می‌بینیم. شهرداری از بودجه در اختیار شهردار اقداماتی را آغاز کرده و قطعا نیاز به مطرح شدن این بحث‌ها نیست. اگر قرار باشد عضوی هر موضوعی را مطرح کند و دیگر اعضا را مورد اهانت قرار دهد بسیار زشت است. اینکه بگوییم موضوعی به دلیلی نباید انجام شود بحث مشخصی است، اما نباید توهین و اهانت به یک کمیسیون شود.

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران ادامه داد: گود فرهنگ نیز از گودهای پرخطر و مهم است. لذا باید تعیین تکلیف شود که سرمایه گذار ورود می‌کند یا باید برای آن بودجه اختصاص دهیم؟

نهایتا پس از بحث و بررسی از میان ردیف بودجه‌های پیشنهادی شهرداری تهران در قالب اصلاحیه مصوب بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری، افزایش اعتبار حقوق و دستمزد و ساختمان اداری منطقه ۶ و گود برج میلاد مورد تایید اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز