بهره برداری از ۲ هزار پروژه بهداشتی تا پایان سال جاری

۱۴۰۱/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۴:۳۵
کد خبر: ۱۴۱۷۸۴۵
بهره برداری از ۲ هزار پروژه بهداشتی تا پایان سال جاری
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت:بیش از 2 هزار پروژه بهداشتی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار تا پایان سال تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در اجلاس معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور سیاست وزارت بهداشت در دولت سیزدهم را توزیع عادلانه خدمات در سطح کشور با اولویت مناطق محروم نسبت به مناطق برخوردار و مناطق مرزی، روستایی و حاشیه شهرها نسبت به مناطق شهری عنوان کرد و افزود: بیش از 2 هزار پروژه بهداشتی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار تا پایان سال تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت از اجرای برنامه‌های متعددی در وزارت بهداشت باهدف ارتقا حوزه بهداشت خبر داد و گفت: طرح‌ها، برنامه‌ها و قرارگاه‌های تخصصی در وزارت بهداشت تشکیل‌شده است تا سطح بهداشت جامعه ارتقا یافته و در میان‌مدت و بلندمدت هزینه‌های درمانی مردم کاهش یابد.

وی گفت: رفع مشکلات بهداشت و درمان مناطق محروم در دستور کار دولت و وزارت بهداشت قرار دارد و در صدد هستیم شرایط ماندگاری منابع انسانی متخصص در مناطق کم برخوردار فراهم شود.

رحیمی با اشاره به پیگیری اخذ مجوز استخدامی و تبدیل وضعیت کادر بهداشت برای به‌کارگیری در پروژه‌های قابل بهره‌برداری و برای رفع کمبود ناشی از بازنشستگی کارکنان این حوزه در سازمان اداری و استخدامی کشور، کمبود نیرو در این حوزه را بسیار شدید عنوان کرد.

وی ضمن افتخارآمیز قلمداد کردن دستاوردهای نظام سلامت بعد از انقلاب، بر لزوم امیدآفرینی در جامعه و تبیین عملکرد مسئولان دولت در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز