آخرین فرصت های بهره مندی از تخفیفات ویژه عوارض شهری اعلام شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۲۱۲۹۹
آخرین فرصت های بهره مندی از تخفیفات ویژه عوارض شهری اعلام شد
معاون شهرسازی ومعماری شهرداری تهران از آخرین فرصت های مودیان و متقاضیان صدور پروانه و گواهی ساختمان از تخفیفات ویژه عوارض شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اعلام اینکه 21 دی تا 20 اسفند ماه آخرین فرصت های بهره مندی مودیان و متقاضیان صدور پروانه و گواهی ساختمان از تخفیفات ویژه عوارض شهرسازی است،اظهارکرد: این تخفیفات به منظور رفع بخشی از چالش ها و مشکلات فعالان اقتصادی و حوزه ساخت و ساز، افزایش غیرمعقول عوارض ساختمانی در اواخر دوره شورای پنجم، حمایت از کسب و کارها، اشتغال آفرینی و شکوفایی بخش مسکن و رونق ساخت و ساز شهری ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه پاداش خوش حسابی عوارض شهرسازی در سال 1401 برای اولین بار به صورت پلکانی و با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی تهیه و مصوب شده است، تصریح کرد: این تخفیفات در مرحله اول که از 20 آبان تا 20 آذر ماه بود، تا 40 درصد تخفیف و در مرحله دوم که از 21 آذر تا 20 دی ماه بود تا 35 درصد تخفیف را برای متقاضیان در نظر گرفته بود که اکنون مهلت بهره مندی از این فرصت به پایان رسیده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: اکنون در آستانه مرحله سوم و آغاز تخفیفات عوارض شهرسازی تا 30 درصد قرار داریم که تا 20 بهمن ماه ادامه این فرصت استثنایی مرحله به مرحله به پایان نزدیک می شود و مرحله چهارم از 21 بهمن آغاز و تا 20 اسفندماه ادامه دارد و تا  25 درصد تخفیف را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

صارمی افزود: مدیریت شهری تهران در تلاش است تا با ارائه این تخفیفات، به مهار افزایش سرسام آور قیمت مسکن کمک کند و هم با توجه به این کنترل قیمت، امکان خانه دار شدن شهروندان تهرانی را افزایش دهد. اما نکته ای که متقاضیان و مودیان محترم باید در نظر داشته باشند، این است که این فرصت رو به اتمام است و در صورت تمایل می توانند برای برخورداری از تخفیفات بیشتر از 21 دی ماه برای پرداخت عوارض شهرسازی اقدام کنند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما