کشف بیش از یک تن تریاک از مرزهای جنوب شرق سیستان وبلوچستان

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۴۲۳۲۵۴
کشف بیش از یک تن تریاک از مرزهای جنوب شرق سیستان وبلوچستان
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف یک تن و 400 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشوراظهار کرد: مرزبانان غیور استان سیستان و بلوچستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را وارد کشور کنند.

وی افزود: مأموران جان برکف با اشراف اطلاعاتی یکی از سرباندهای قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال مواد مخدر به داخل کشور را داشت شناسایی کردند.

سردار گودرزی  با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر دپو شده به وسیله خودرو را داشتند، تصریح کرد: مرزبانان با استفاده از کمین های هدفمند و هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان قاچاقچیان را در حوزه استحفاظی مرزهای شهرستان زابل مشاهده و در اقدامی رزمی و تاکتیکی آنها را در دستیابی به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به متواری شدن قاچاقچیان به سمت خاک کشور مقابل، بیان کرد: در این عملیات مأموران موفق شدند یک تن و 400 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از سوداگران مرگ کشف کنند.

وی با بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار ویژه مرزبانان استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران دلاور با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی های مرزی حضور فعال داشته و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر، این بلای خانمان‌سوز، مجاهدانه تلاش می کنند که این حضور هوشمندانه و ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز