۱۰۰ ملک بازپس گرفته شده دردست چه کسانی نیست؟

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۳۲۹۵
۱۰۰ ملک  بازپس گرفته شده دردست چه کسانی نیست؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: گزارش رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران مبنی بر بازپس‌گیری ۱۰۰ ملک متصرف شده مطرح شد ولی مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک را تصرف کرده و با فشار شهرداری باز پس گرفته شده است؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازپس گیری املاک شهرداری اظهار کرد: نامه ای که بنده به شهرداری نوشتم بر اساس مصوبه دوره قبل شوراست و بندهای متعددی دارد و در این بندها شهرداری مکلف شده اقداماتی که در بازپس‌گیری املاک انجام داده، گزارش دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید بند به بند گزارش و آمار ارائه دهد، افزود: نامه بنده دو هفته قبل ارسال شده و به دلیل تعداد زیاد بندها زمان حداقلی را برای پاسخگویی تا پایان دی ماه نیاز دارد.

امانی ادامه داد: اگر آمار ارسال شود در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم و اگر گزارش ارائه نشود، پیگیری خواهم کرد و تذکر خواهم داد.

وی با اشاره به گزارش رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران مبنی بر بازپس‌گیری ۱۰۰ ملک متصرف شده، خاطرنشان کرد: اینکه مطرح شد که این املاک در دست افراد بزرگ بوده، مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک را تصرف کرده و با فشار شهرداری باز پس گرفته شده است؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: طبق مقررات پیگیری می‌کنم که اطلاعات ارائه شود؛ بر اساس مصوبه می توانیم همه تبصره های مرتبط با املاک شهرداری را گزارش دهیم.

 وی ادامه داد: به جز یک لایحه در دوره قبلی مدیریت شهری که مجوز ادامه بهره‌برداری و واگذاری ۷۶ ملک شهرداری را خواستار شده بودند، هیچ مکاتبه‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز