برگزاری سومین اجلاس شوراهای اسلامی کلانشهرها در اهواز

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۰۸:۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۲۳۹۲۲
برگزاری سومین اجلاس شوراهای اسلامی کلانشهرها در اهواز
سومین اجلاس در دوره ششم شوراهای اسلامی کلانشهرها 28 و 29 دی ماه 1401 به مدت دو روز در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شصت و ششمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر ها و شهرهای مراکز استان ها ( سومین اجلاس در دوره ششم ) در روزهای 28 و 29 دی ماه سال جاری به میزبانی شهر اهواز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، برگزاری انتخابات هیات رییسه و تشکیل کمیسیون های چهارگانه، بررسی و طرح پیشنهاد اصلاح برخی از قوانین و مقررات مربوط به مدیریت شهری، گزارش اعضا از مسائل و مشکلات شهرهای مراکز استان و اعلان عناوین جلسات کمیسیون های تخصصی 4 گانه و بررسی موضوعات بعنوان چهار دستور جلسه اصلی این مجمع مشورتی خواهد بود.

بنا به این گزارش اعضای حاضر در این مجمع با برگزاری انتخابات و تشکیل چهار کمیسیون تخصصی، شامل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری، کمیسیون حقوقی و قضایی و کمیسیون توسعه و عمران شهری به موضوعات مهم کلان ملی و محلی مربوط به مناطق مختلف کشور در این اجلاس خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است اجلاس روسای شوراهای اسلامی فرصت مناسبی به منظور بهره مندی از راهکارهای نوین در چالشهای مدیریت شهری است و برگزاری این اجلاس بستر مناسبی جهت تبادل تجربه و همچنین بروز راهکارهای نوین برای چالش های مدیریت شهری محسوب می شود.

سومین اجلاس در دوره ششم شوراهای اسلامی کلانشهرها 28 و 29 دی ماه  1401 به مدت دو روز در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما