پرداخت ۵ هزار وام کم بهره به کارکنان شهرداری تهران

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۰:۱۲
کد خبر: ۱۴۲۴۶۹۹
پرداخت ۵ هزار وام کم بهره به کارکنان شهرداری تهران
مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت 5000 وام کم بهره به کارکنان شهرداری تهران در گام نخست اجرای بسته خرسند ساز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد بنی حسن مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان، شهرداری تهران را یکی از مهمترین و بزرگترین سازمان‌ها در ارائه خدمات به مردم عنوان کرد و اظهار کرد: بی شک خدمت رسانی صحیح و اثربخشی حداکثری در پاسخگویی به مطالبات شهروندان جز با توجه حداکثری به کارکنان و فراهم سازی رضایتمندی آنان از طریق ایجاد فضای سالم و مملو ازعدالت در بهره مندی ازمنابع و فرصت ها ممکن نخواهد بود و ازاین حیث توجه به رفاه نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین منابع سازمانی از مهمترین ضرورت ها است.

وی با تاکید براینکه برقراری حداقل‌های معیشتی ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش نه تنها در شهرداری بلکه درهر سازمان و دستگاهی ضمن ارتقاء روحیه نشاط و افزایش میل به خدمتگزاری، کاهش فساد اداری را به دنبال خواهد داشت، گفت: اگرچه ازنقطه مطلوب فاصله داریم اما بسته خرسند ساز نشانه عزم جدی مدیریت شهری درجهت خدمت رسانی به کارکنان و رفع نیاز آنهاست که انشاالله با درنظرگرفتن اعتبار مناسب در بودجه سال آینده آن را کیفی تر و اثر بخش تر خواهیم ساخت.

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران هدف از تخصیص تسهیلات حمایتی به کارکنان شهرداری تهران در قالب بسته خرسند ساز را ارتقاء سطح رفاه و معیشت آنان ذکر کرد و افزود: پس از رونمایی این بسته در آبان ماه سال جاری اولویت های دریافت وام کم بهره، تشرف به مشهد مقدس و بهره مندی از خدمات تفریحی و گردشگری برج میلاد مشخص شدند که این سه محور تاکنون با رضایت حداکثری جامعه هدف توام بوده است.

وی با اعلام ۲۴ هزار اولویت دریافت وام پس از برگزاری مراسم قرعه کشی محور اعتبار در منطقه ۲ تصریح کرد: اعطای ۵۰۰۰ وام کم بهره به اولویت های اول تا دهم هم اکنون درحال انجام است و بخش قابل توجهی از آن واریز شده است.

به گفته مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران ۴۸ اولویت برای پرداخت وام مشخص شده و انشاالله تا پایان سال ۲۰ اولویت اول وام خود را دریافت خواهند کرد.

بنی حسن افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با بانک شهر این تسهیلات بر اساس اولویت های اعلامی در قالب مرابحه با کارمزد ۸ درصد، بدون ضامن و مراجعه حضوری به شعب و پس از ارائه مدارک متقاضیان به امور رفاهی مناطق و واحدهای تابعه پرداخت می‌شود.

وی نحوه بازپرداخت تسهیلات را به صورت برداشت بانک عامل از حساب مرتبط با حقوق کارکنان عنوان کرد و گفت: در صورت عدم پرداخت به هنگام اقساط، سود تسهیلات به ۱۸ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعلام اولویت های ۱۱ تا بیستم به زودی خبر داد و گفت: رفع مشکلات معیشتی کارکنان همواره به عنوان مهمترین دغدغه و اولویت دراین اداره کل مطرح بوده و امیدوارم بتوانیم خدمات بیشتری را به کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری تهران ارائه دهیم

بنی حسن در پایان توجه ویژه به بانوان و حمایت از نظام خانواده در بسته خرسند ساز را یادآورشد و بیان کرد: اعطای تسهیلات تشویقی فرزندآوری و ازدواج در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست افزایش جمعیت دولت محترم و مجلس شورای اسلامی از اقدامات مهمی است که انشالله با تسری و الگو برداری  در سایر سازمانها، افزایش جمعیت را به دنبال خواهد داشت.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز