دلیل جایگزینی مینی‌بوس به جای اتوبوس در برخی خطوط چیست؟

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۵:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۵۵۲۸
دلیل جایگزینی مینی‌بوس به جای اتوبوس در برخی خطوط چیست؟
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تهران نیازمند 11 هزار دستگاه اتوبوس است؛ در حال حاضر 2 هزار و 400 دستگاه اتوبوس در شهر فعال هستند اما در برخی خطوط مینی بوس ها که در ترافیک گیر نمی کنند جایگزین شده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اخیرا مسئله ای که در سطح شهردیده می شود، استفاده شرکت اتوبوسرانی از مینی بوس به جای اتوبوس در ایستگاه ها است؛ این مسئله میتواند نشانگر چند موضوع باشد. اولی موضوع این است که استفاده مینی برای جبران کمبود اتوبوس در شهر تهران باشد و به محض اضافه شدن اتوبوس به این ناوگان اتوبوس ها دوباره کار خود را در ایستگاه ها آغاز کنند.

جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این راستا اظهار کرد: تهران نیاز به 11 هزار دستگاه اتوبوس دارد. در حال حاضر2 هزار و 400 دستگاه اتوبوس در شهر فعال هستند. 2 هزار و 100 دستگاه از اتوبوس‌های فعلی باید بازسازی سطح یک و دو شوند.

بهرامی با بیان اینکه با تمام تولید کنندگان مکاتبه شده تا قراداد ۳۶ ماهه‌ای منعقد شود، افزود: قرار است که از ظرفیت شهرداری تهران 3 هزار دستگاه اتوبوس خریداری شود. همچنین باید واردات 2 هزار دستگاه انجام شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره فعالیت مینی بوس ها در سطح شهر تهران گفت: دلیل تاخیر حضور اتوبوس ها در ایستگاه حاکی از آن است که آنها در خیابان های پرتردد در ترافیک گیر کرده اند ولی برای اینکه از هزینه های اضافی جلوگیری کنند از مینی بوس ها به دلیل سرعت در جابه جایی استفاده کردیم؛ همچنین مدیریت شهری برنامه ای برای ترغیب مردم در استفاده از خطوط بی آر تی دارد.

 انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز