نارضایتی مردم از تاخیر و نابسامانی خطوط ۱ و ۳ مترو/ از عدم توقف در یک ایستگاه تا مسافرت اجباری به ایستگاه دیگر و تاخیر ۲۰ دقیقه ای

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۲۵۹۳۲
نارضایتی مردم از تاخیر و نابسامانی خطوط ۱ و ۳ مترو/ از عدم توقف در یک ایستگاه تا مسافرت اجباری به ایستگاه دیگر و تاخیر ۲۰ دقیقه ای
تاخیرهای طولانی و عدم توقف بدون اطلاع رسانی قطارهای خطوط 1 و 3 متروی تهران در روز گذشته باعث نارضایتی مردم شد؛ آنها در گفت وگو با خبرگزاری برنا خواستار بررسی و تعیین تکلیف این موضوع شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با اینکه روز گذشته (2 بهمن ماه) مدارس و دانشگاه ها به دلیل آلودگی هوا تعطیل بودند اما شلوغی مترو مثل روزهای دیگر بود؛ تاخیر و عدم توقف در ایستگاه ها بدون اطلاع مسافران در خطوط 1 و 3 مترو اعتراض آنان را برانگیخت.

مترو شلوغی مترو

مسافرانی در خط 1 مترو در انتظار قطار برای رسیدن به ایستگاه مفتح بودند اما به یکباره وضعیت در این ایستگاه طور دیگری شد؛ وقتی قطار به ایستگاه دروازه دولت رسید و مسافران را سوار کرد بعداز 5 دقیقه توقف اعلام شد که چند دقیقه توقف داریم و بعد از گذشت 10 دقیقه قطار حرکت کرد و تا ایستگاه هفتم تیر به کندی حرکت کرد ولی بعد از آن سرعت قطار بیشتر شده و عادی شد. مشخص نبود و نشد که چرا وضعیت قطار در این ایستگاه و ایستگاه های بعدی و حین مسافرگیری و توقف غیرعادی بود؟

مترو شلوغی مترو

مسافری دیگر که از خط 1 مترو استفاده می کرد هم به خبرگزاری برنا گفت: برخی مسافران این خط مقصدشان ایستگاه مفتح بود اما بدون آنکه اعلام کنند در این ایستگاه توقفی صورت نگرفت؛ در حالی که باید به مسافران زودتر اعلام شود که به دلیل ازدحام فلان ایستگاه توقف نداریم نه اینکه راهبر قطار بدون آنکه به مسافر اعلام کند به مسیر خود ادامه دهد و مسافران را اجبارا به ایستگاه بعد از مقصد آنها ببرد. 

مترو شلوغی مترو

یک مسافر دیگر هم به برنا اعلام کرد که تاخیر در رسیدن قطار در خط 3 مترو بیش از بیست دقیقه بوده و این بی نظمی باعث اتلاف وقت مسافران و تاخیر در محل کار آنان شده است؛ این تاخیر با عصبانی شدن مسافران شده است؛ این تاخیر و اخلال در روند عبور و مرور قطارها باعث سردرگمی مسافران شده است؛ تاخیر و بی نظمی در قطارهای مترو باعث ناراحتی مردم شده و آنها در ایستگاه مترو به شهرداری تهران ناسزا گفته و شعارهایی علیه وی سر دادند. 

به گزارش برنا، این مسافران در گفت وگو با برنا خواستار بررسی این موضوع از سوی شهرداری تهران و متروی تهران و تعیین تکلیف وضعیت شدند. 

 انتهای پیام/

 

نظر شما