مهم ترین دلیل ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر مطالبه شهروندان است

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۵۹۶۰
مهم ترین دلیل ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر مطالبه شهروندان است
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرگفت: نزدیک شدن به ایام نوروز و گسترش تعداد دست‌فروشان همین‌طور مطالبه شهروندان مهم‌ترین دلیل ساماندهی دستفروشان در این محدوده است تا حقوق شهروندی تضمین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست هم اندیشی ساماندهی بساط گستران چهارراه ولیعصر (عج) با حضور مدیرعامل شرکت ساماندهی، معاونان خدمات شهری و رؤسای ساماندهی مناطق ۶ و ۱۱، معاونان شرکت شهربان و حریم بان، معاونان و مدیران شرکت ساماندهی و شهرداران نواحی مرتبط برای تسریع در ساماندهی دستفروشان محور چهارراه ولیعصر (عج) برگزار شد.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در این نشست با اشاره بازدیدهای میدانی انجام شده از این محور گفت: نزدیک شدن به ایام نوروز و گسترش تعداد دست‌فروشان همین‌طور مطالبه شهروندان مهم‌ترین دلیل ساماندهی دستفروشان در این محدوده است تا حقوق شهروندی تضمین شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر لزوم بررسی کارشناسانه و همه جانبه به موضوع دستفروشی در محور چهارراه ولیعصر (عج) اظهار کرد: ساماندهی در محل یکی از راهکارهای اصلی است که در جلسات برای رسیدن به نتیجه بهتر بر آن تمرکز می‌شود.

در ادامه سایر حاضرین در این جلسه نظرات و پیشنهادات تخصصی خود را بیان کردند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز