برگزاری دوره تربیت مربی کمک های اولیه در ۲ استان

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۴۲۸۹۴۶
برگزاری دوره تربیت مربی کمک های اولیه در ۲ استان
یر کل آموزش‌های تخصصی از آغاز دوره‌های استانی تربیت مربی کمک‌های اولیه از صبح امروز 8 بهمن ماه در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فایق عبدالله زاده  مدیر کل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر  اظهارکرد: دوره‌های استانی تربیت مربی کمک‌های اولیه از صبح امروز 8 بهمن ماه در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان آغاز و تا شامگاه 12 بهمن ماه ادامه دارد.

فایق عبدالله‌زاده افزود: این دوره 5 روزه به شکل استانی برگزار می‌شود. از صبح امروز داوطلبان و امدادگران شعب مختلف هلال احمر استان کرمان در مرکز آموزش‌های تخصصی هلال احمر در شهر کرمان و شرکت‌کنندگان شعب سیستان و بلوچستان در شعبه چابهار گردهم آمدند و در آزمون ورودی دوره شرکت کردند. نتیجه این آزمون بلافاصله اعلام شد و قبول شدگان وارد کلاس آموزشی شدند.

وی  ادامه داد: با افزایش طرح‌های آموزشی جمعیت هلال احمر در سال جاری به خصوص در بخش آموزش همگانی برای ارتقای آمادگی مواجهه عموم مردم با مخاطرات، نیاز به تربیت مربی در دوره‌های پایه همچون کمک‌های اولیه افزایش پیدا کرده و به همین دلیل برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های تربیت مربی در روزهای گذشته آغاز شد و تاکنون 16 استان آمادگی و تقویم زمانی پیشنهادی برای برپایی دوره را ارسال کرده‌اند. بنابراین سایر دوره‌ها پس از اتمام برنامه کرمان و سیستان و بلوچستان به ترتیب در دیگر استان‌ها برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز