تصفیه خانه منطقه ۸ تهران پایان سال شروع به کار می کند

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۴۲۸۹۷۹
تصفیه خانه منطقه ۸ تهران پایان سال شروع به کار می کند
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام پروژه احداث تصفیه خانه منطقه 8 خبر داد و ابراز امیدواری کرد این تصفیه خانه تا پایان سال وارد مدار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برخی پروژه‌های عمرانی منطقه 8 بازدید کرد.

در جریان این بازدید که فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8، وی را همراهی می‌کرد، آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های احداث خیالستان زندگی، پارکینگ عمومی شهید مدنی و تصفیه خانه مسیل باختر پایش و درباره راهکارهای تسریع عملیات عمرانی و رفع موانع اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

"شعبانی" در حاشیه این بازدید میدانی با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر همکاری، نظارت و راهبری معاونت فنی و عمرانی در فرآیند تکمیل 90 پروژه عمرانی در سطح مناطق 22 گانه، از رو به اتمام بودن پروژه احداث تصفیه خانه منطقه 8 خبر داد و ابراز امیدواری کرد این تصفیه خانه تا پایان سال وارد مدار شود.

وی با بیان اینکه پارکینگ عمومی شهید مدنی طی بهمن ماه سال جاری تحویل شهروندان خواهد شد، از تلاش برای اتمام عملیات سازه‌ای پروژه خیالستان زندگی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه پیوند پهنه‌های مجاور بزرگراه امام علی(ع) موسوم به خیالستان زندگی، شامل احداث یک دستگاه پل در محل عبور این بزرگراه از محدوده محله سبلان بوده و توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در حال اجرا می‌باشد.

"فاطمه تنهایی" شهردار منطقه 8  با بیان اینکه پروژه احداث تصفیه خانه رواناب روی مسیل باختر در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع در حال اجرا است، هدف از احداث این تصفیه خانه را کاهش میزان برداشت از منابع زیرزمینی و همچنین پیش‌بینی اقدامات آینده‌نگر در تامین آب خام مورد نیاز جهت آبیاری فضاهای سبز دانست.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از 96 درصدی عملیات احداث تصفیه خانه مسیل باختر، هدایت آب به مخزن 1100 مترمکعبی منطقه را از دیگر اهداف این پروژه دانست و ابراز امیدواری کرد مجموعه اقدامات در حال اجرا به منظور اجرای تصفیه خانه، مخزن و خط انتقال آب تا نیمه اسفندماه امسال به سرانجام برسد.

 انتهای پیام.

 

نظر شما