علامتی در گفت وگو با برنا:

برخی نوجوانان در ماه های اخیر اغفال شدند/ اقدامات فرهنگی کانون پرورشی برای مددجویان کانون اصلاح و تربیت

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۴۲۹۸۳۹
برخی نوجوانان در ماه های اخیر اغفال شدند/ اقدامات فرهنگی کانون پرورشی برای مددجویان کانون اصلاح و تربیت
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: باور من این است که بچه های کانون اصلاح و تربیت می توانند به جامعه بازگردند، برخی نوجوانان در ماه های اخیر رفتارهای هیجانی داشته و اغفال شده اند، این وظیفه ماست که با اقدامات فرهنگی آنها را به جامعه بازگردانیم.

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که کانون در راستای اقدامات فرهنگی برای نسل z چه برنامه هایی را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: ما همزمان با 22 بهمن برنامه های ویژه ای را برای این گروه در نظر گرفته ایم که کتابخوانی، اجرای تئاتر و نمایش فیلم بخشی از آنهاست.

وی درباره نوجوانانی که در کانون اصلاح و تربیت به سر می برند، گفت: از کودکی که سر چهارراه شیشه ماشین ها را پاک می کند تا نوجوانی که به هر دلیلی در کانون اصلاح و تربیت به سر می برد، همگی بچه های ما هستند و کانون پرورشی برای آنها هم برنامه دارد.

علامتی تصریح کرد: باور من این است که بچه های کانون اصلاح و تربیت می توانند به جامعه بازگردند، برخی نوجوانان در ماه های اخیر رفتارهای هیجانی داشته و اغفال شده اند، این وظیفه ماست که با اقدامات فرهنگی آنها را به جامعه بازگردانیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید کرد: در همین راستا با کانون اصلاح و تربیت ارتباط داریم تا بتوانیم اقدامات فرهنگی مناسبی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما