برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه در یگان‌های انتظامی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۴۲۹۹۹۰
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه در یگان‌های انتظامی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی ، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت:یکی از بهترین فرصت ها برای نمایش و تبیین دستاوردها و اقدامات نظام اسلامی در زمینه های مختلف  سیاسی - اقتصادی - اجتماعی و فرهنگی همچنن دستاوردهای نظامی ، دفاعی ، فن آوری و علمی و ...برای همه خصوصا نسل جوان  است.

وی افزود: شب قدر عرصه جهاد تبیین ایام الله دهه فجر است که توانمندی‌ها ؛ ظرفیت ها و اقدامات نظام اسلامی برای نسل جوانی که دوران قبل از انقلاب را درک نکرده اند بازگو  و  تبیین شود.

سردار بهرامی افزود: دشمنان ما تلاش دارند تا خدمات و دستاوردهای عظیم انقلاب  کم رنگ و بی اهمیّت جلوه داده شود و بین نسل قدیم و  فعلی انقلاب شکاف ایجاد شود.

وی اظهار داشت: اما تلاش فرماندهان و مسئولین در مجموعه انتظامی این است که بتواند تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و دستاوردها و خدمات بی شمار نظام اسلامی را برای نسل جوان تبیین و تشریح کند.

سردار بهرامی در ادامه افزود: در طول دهه فجر بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی -آموزشی-تربیتی- قرآنی-بصیرتی برای کارکنان و خانواده ها در یگان‌های انتظامی و مجتمع‌های مسکونی اجرا شود که از مهمترین آنها ، فضاسازی محیطی و تبلیغات پیرامونی کلیه یگان‌های انتظامی و مجتمع‌های مسکونی برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب ، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری(سرور_تئاتر_تواشیح و...)برگزاری جلسات روایت گری و خاطره گویی انقلاب با دعوت از راویان و پیشکسوتان ،برگزاری محافل انس با قرآن،برگزاری نشست های معرفتی_بصیرتی و آگاهی بخشی برای دانشجویان و سربازان در مراکز آموزشی اعزام مبلغان و روحانیون به هنگ ها و گروهان های مرزی،پخش سرود های انقلاب در یگان های انتظامی برپایی نمایشگاه ها و غرفه های فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی در یگان‌های انتظامی است.

وی در پایان افزود: به فضل الهی آحاد کارکنان شریف و انقلابی فراجا به همراه خانواده ها همگام با مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی  حضوری چشمگیر و همگانی در راه پیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت و سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با برپایی غرفه فرهنگی در مسیر راه پیمایی در همه شهر ها و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، نشاط و شکوه مضاعفی به  راهپیمائی ۲۲ بهمن خواهد داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز