بهره برداری از ۲۲ بسته افتتاحیه در مناطق تهران تا پایان سال

۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۴۳۲۵۴۲
بهره برداری از ۲۲ بسته افتتاحیه در مناطق تهران تا پایان سال
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: تا پایان سال از ۲۲ بسته افتتاحیه مناطق بهره برداری خواهد شد که امروز در چهارمین بسته در حوزه عمرانی هستیم؛ برای جبران عقب ماندگی یک تا 10 سال تا پایان سال در هر منطقه یک بسته افتتاحیه خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه 22 تهران که ظهر امروز یکشنبه 16 بهمن ماه برگزار شد، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را باطل السحر همه حرکت های بر محور زر و زور خواند و اظهار کرد: کار عمرانی برای شهروندان بسیار ملموس است، یک شهروند وقتی در خانه خود را باز می کند وارد معبر می‌شود و از این رو اولین وظیفه مدیریت شهری همانگونه که در قانون شهرداری‌ها نیز تصریح شده است، ساخت معبر مناسب است.

مرمت روکش آسفالت 3 هزار معبر در تهران

"شعبانی" با بیان اینکه طی دوره ششم مدیریت شهری پایتخت، روکش آسفالت 3 هزار معبر در تهران اصلاح و مرمت شده است، از اجرای 700 هزار تن آسفالت طی سال جاری خبر داد و گفت: امسال در معابر پایتخت معادل مسیر رفت تهران تا اصفهان، آسفالت پخش و اجرا شده است.

وی افزود: منطقه ۲۲ به لحاظ جمعیت و وسعت به اندازه شهر قزوین بوده و از این نظر هریک از مناطق 22گانه معادل یکی از مراکز استان‌ها است. البته عقب ماندگی‌هایی در مناطق مختلف تهران وجود دارد که باید با تلاش شبانه روزی جبران شود.

جبران عقب ماندگی 10 ساله برخی از پروژه ها تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: تا پایان سال از ۲۲ بسته افتتاحیه مناطق بهره برداری خواهد شد که امروز در چهارمین بسته در حوزه عمرانی هستیم؛ در برخی از پروژه های شهر از یک سال تا ۱۰ سال عقب ماندگی داشتیم مانند پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی که ۱۰ سال معطل بوده است و  برای جبران برخی از آنها تا پایان سال در هر منطقه یک بسته افتتاحیه خواهیم داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در ادامه با اشاره به تقاطع‌های در حال تکمیل بزرگراه شهید همدانی با خیابان‌های کاج و گلها، یادآور شد: در منطقه ۲۲ علاوه بر این بسته دو مورد از تقاطع هایی که راه مرد‌م را تا ۳۹ کیلومتر اضافه کرده است را بهره‌برداری خواهیم کرد.

وی در پایان عنوان کرد: پروژه های فرامنطقه‌ای که عملکرد آنها در وسعت شهر تهران معنا می‌یابد همچون پروژه‌های احداث بزرگراه یادگار امام (ره)و بزرگراه شهید شوشتری نیز در دست اقدام است.

گفتنی است در این مراسم که "حمیدرضا حاجوی" شهردار منطقه ۲۲ نیز حضور داشت، پروژه هایی از قبیل احداث ۱۲ معبر از معابر شهرک الهیه غرب، احداث معبر آفتاب ۲۲، احداث معبر اتصالی شهید زحمتکش به شهید خادمین، احداث معبر هشتم شرقی آزادشهر، ساخت پیاده رو خیابان شهید حدادی، احداث پیاده رو خیابان شهید ابراهیم شهرکی، احداث پیاده رو خیابان حدادی، احداث زمین چمن مصنوعی فجر ۲۲، احداث زمین چمن مصنوعی لاله و احداث زمین چمن مصنوعی آزادشهر به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز