ادیانی: مسئولین باید همه وقت خود را صرف حل مشکلات مردم کنند

۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۴:۲۸
کد خبر: ۱۴۴۱۱۷۰
ادیانی: مسئولین باید همه وقت خود را صرف حل مشکلات مردم کنند
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مسئولین و کارگزاران در نظام اسلامی علاوه بر خودسازی باید با تلاش و مجاهدت شبانه روزی و مستمر به مردم خدمتگزاری نمایند و همه وقت خود را در جهت حل مشکلات مردم صرف نمایند.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم جشن اعیاد شعبانیه ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی اظهار کرد: والید خجسته ماه شعبان که مزین است به روز پاسدار و جانباز و آزادگان به همه پاسداران جان برکف و جانبازان فداکار و آزادگان مقاوم و سرافراز میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم. بالاترین عمل در این ماه‌های شریف و عظیم کسب تقوا است و تقوا حاصل نمی شود مگر با انجام واجبات و ترک محرمات. اگر می‌خواهیم به سنت پیامبر در این ماه‌ها عمل کنیم باید به معنای واقعی کلمه از حرام و گناه پرهیز کنیم که دوری از گناه بر انجام واجبات مقدم است

وی تاکید کرد: شرط ورود به ماه رمضان، خودسازی است که با اجتناب از محرمات و گناهان است تا با آمادگی روحی وارد ماه رمضان شویم و همه این اعمال  برای این است که ما امور آخرتمان را اصلاح کنیم و حساب و کتاب خودمان را با خدا حل و فصل نماییم که اگر کسی امر آخرت خود و امور معنوی خود را اصلاح نماید خداوند امر دنیای او را اصلاح می کند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: مسؤولین و کارگزاران در نظام اسلامی علاوه بر خودسازی باید با تلاش و مجاهدت شبانه روزی و مستمر به مردم خدمتگزاری نمایند و همه وقت خود را در جهت حل مشکلات مردم صرف نمایند.

ادیانی افزود: باید از این فرصت ها و مسئولیت ها برای خدمت و تلاش مداوم استفاده کرد و هیچ چیز نباید ما را از خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم غافل نماید. همه ما تلاش کنیم در ماه شعبان با دعا و استغفار فراوان قلبمان را صیقل دهیم و خودمان را هر چه بیشتر به خداوند نزدیک کنیم که فرمودند سید اعمال در ماه شعبان، استغفار و توبه و انابه به درگاه الهی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان افزود: با توجه به اینکه برخی از افراد جامعه ما دچار مشکلات معیشتی هستند و یا برخی زلزله زده هستند صدقه و احسان و دستگیری از نیازمندان هم فراموش نشود.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز