تقدیر از ۴۰ مددجوی بهزیستی پذیرفته شده در کنکور

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۴۴۴۸۳۹
تقدیر از ۴۰ مددجوی بهزیستی پذیرفته شده در کنکور
مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور از کسب رتبه برتر در کنکور سراسری دانشگاه های دولتی کشور توسط 40 نفر از خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نرجس اسعدی مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور از تقدیر پذیرفته‌شدگان حائز رتبه برتر خانواده‌های بانوان سرپرست خانوار و فرزندان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: ۴۰ نفر موفق به کسب رتبه برتر در کنکور سراسری دانشگاه‌های دولتی کشور شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول مبلغ ۱۵ میلیون تومان از اعتبارات بهزیستی کشور و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از طرف خیرین به دانشجویان رتبه برتر خانواده‌های بانوان سرپرست خانوار و فرزندان تحت پوشش بهزیستی اهداء شد.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حدود ۹ هزار دانشجو تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: از این تعداد ۲ هزار نفر در دانشگاه‌های دولتی و مابقی در دانشگاه‌های شهریه‌پرداز هستند.

وی در پایان یادآور شد: عزم، اراده و تلاش این افراد برای رسیدن به این موفقیت بزرگ قابل ستایش است و باید این افراد را به عنوان الگو به آحاد جامعه معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما