ایجاد بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ در گیلان/ افزایش ۱۷ درصدی کمک های مردم گیلان در سال ۱۴۰۱

۱۴۰۲/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۳:۵۹
کد خبر: ۱۴۷۴۶۳۳
ایجاد بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ در گیلان/ افزایش ۱۷ درصدی کمک های مردم گیلان در سال ۱۴۰۱
رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان از افزایش ۱۷ درصدی انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل خبر داد و گفت:کمیته امداد گیلان در سال ۱۴۰۱ برای ۲۰ هزار و ٣٠٩ نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.

به  گزارش خبرگزاری برنا، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان از افزایش ۱۷ درصدی انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: رقم کمک‌های مردمی در استان گیلان از ٢۶١ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۳۰۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد همچنین با اشاره به افزایش ۲۳۸ درصدی سهم اشتغال و ایجاد فرصت شغلی در سال قبل افزود: کمیته امداد گیلان در سال ۱۴۰۱ برای ۲۰ هزار و ٣٠٩ نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.

اهمیت اقدامات فرهنگی در بخش‌های مختلف کمیته امداد

آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این دیدار، کمیته امداد امام خمینی (ره) را از نهاد‌های سرافراز و مقبول عامه مردم دانست.

 وی گفت: این نهاد انقلابی که از افکار نورانی امام راحل نشأت گرفته، با فراهم آوردن شرایط ویژه برای افراد تحت حمایت، در راستای حفظ بنیان خانواده اقدامی ارزشمند کرده و گامی بزرگ برداشته است.

امام جمعه رشت همچنین بر اهمیت اقدامات فرهنگی در بخش‌های مختلف کمیته امداد هم تأکید کرد و افزود: بخش فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش را نیز در کنار بخش اقتصادی و معیشتی باید مورد توجه قرار داد تا نهادینه شود.

آیت‌الله فلاحتی حفظ حرمت افراد و خانواده‌ها را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: می‌توان برای حفاظت و صیانت از مجموعه کمیته امداد و اهداف والای آن، از افراد نخبه و مسئولیت‌پذیر همین خانواده‌ها در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف خدمت در جایگاه‌های گوناگون بهره برد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز