دکوراسیون دفتر کارتان را مانند تهمینه میلانی بچینید

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۵:۰۲:۱۲
کد خبر: ۳۴۸۶۲۰
دکوراسیون دفتر کارتان را مانند تهمینه میلانی بچینید
چیدن دکوراسیون داخلی دفتر کار یکی کارهایی است که برای تغییر روحیه تان در محل کار باید انجام دهید. این بار دکوراسیون داخلی دفتر کارتان را مانند دفتر کار تهمینه میلانی بچینید.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از چیدانه، تهمینه میلانی را شاید بیشتر با فیلم هایی نظیر آتش بس بشناسید، اما شاید کمتر کسی بداند که این کارگردان و فیلم نامه نویس توانا در رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصیل شده است. تهمینه میلانی از جمله کارگردان‌های سینمای ایران است که آثار وی در سینماهای کشورهای اروپایی و امریکایی اکران و با استقبال خوبی در جشنواره‌های مختلف مواجه می‌شود. به همین دلیل این بار در ادامه مطالب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان این بار به سراغ این بانوی هنرمند سینمای ایران رفته است تا نکات و ایده هایی را از لابه لای دکوراسیون داخلی دفتر کار او بیرون بکشد و در اختیار شما قرار دهد، پس این مطلب جذاب را از دست ندهید تا بدانید تهمینه میلانی  برای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار چه نکاتی را مد نظر قرار داده است و شما اگر می خواهید دفتر کاری  به این سبک داشته باشید چه باید بکنید.

دکوراسیون اتاق کار,سادگی دفتر کار تهمینه میلانی

سادگی دفتر کار تهمینه میلانی

اولین چیزی که در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار تهمینه میلانی به چشم می آید سادگی است، همه چیز در ساده ترین شکل ممکن در کنار هم چیده شده اند، ساده اما جذاب و گیرا. دور تا دور دفتر کار او را کتاب ها پر کرده اند، کتاب هایی که خیلی منظم در قفسه هایی ساده و چوبی سفید رنگ به یکدیگر تکیه داده اند.

مبلمان دفتر کار تهمینه میلانی,دکوراسیون دفتر کار

مبلمان دفتر کار تهمینه میلانی

در میانه دفتر یک دست مبلمان راحتی به همراه یک میز شیشه ای قرار دارد که آن ها هم از قانون سادگی دفتر پیروی می کنند، رنگ یکی از مبل ها نارنجی است که در فضای دفتر حکم یک هیجان بصری را دارد، در یکی از دیوار های دفتر هم تابلویی به چشم می خورد که  روی آن تصوری از سه چهره با رنگ های نارنجی، سبز و بنفش دیده می شود که تناسب متعادلی را با مبلمان ها ایجاد کرده است.

ترکیب رنگی دکوراسیون دفتر کار تهمینه میلانی

ترکیب رنگی دکوراسیون دفتر کار تهمینه میلانی

در فضایی که رنگ غالب آن سفید است پارکت ها با رنگ قهوه ای روشن بسیار به چشم می آیند مخصوصا این که ترکیبشان هم با کتابخانه های سفید رنگ اتاق حسابی جور در امده است و به اتاق حس و حالی صمیمی تر بحشیده اند.

دکوراسیون اتاق کار تهمینه میلانی

دکوراسیون اتاق کار تهمینه میلانی

خب حالا که کم و بیش با طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار تهمینه میلانی آشنا شدیم بهتر است به سراغ ایده هایی برویم که به وسیله آن ها می توانیم اتاق کاری به سلیقه تهمینه میلانی داشته باشیم، عکس هایی که در ادامه مشاهده می کنید، فقط ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کارتان است است و هیچ گونه ارتباطی با دفتر کار تهمینه میلانی ندارد.

کاربرد کتابخانه های بزرگ در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار

کتابخانه های بزرگ در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار

کتابخانه ها یکی از عناصری هستند که می توانند حسابی حال و هوای اتاق کار یا دفتر کار شما را عوض کنند و به آن جلوه ای حرفه ای تر ببخشند، بسته به سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کارتان می توانید از انواع مختلف کتابخانه ها استفاده کنید. اگر سبک مدرن را در پیش گرفتید از کتابخانه هایی با رنگ سفید که دارای قفسه های ساده ای و کمترین تزیینات هستند استفاده کنید، اما اگر سبک کلاسیک را دوست دارید پیشنهاد می کنم از کتابخانه هایی چوبی با رنگ قهوه ای استفاده کنید.

استفاده از پارکت ها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار

استفاده از پارکت ها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار

پارکت، کفپوش هایی با حس آشنا در طراحی دکوراسیون داخلی هستند و ضمن این که به فضای داخلی اتاق کار حس صمیمیت و زیبایی می بخشند، خیلی هم مقرون به صرفه هستند، هم از نظر هزینه و هم از نظر وقت گذاشتن برای تمیز کردنشان. پس شما هم اگر خواستید حال و هوایی تازه به دفتر کارتان ببخشید حتما اول به سراغ کفپوش ها و پارکت ها بروید.

تابلو های هنرمندانه در دکوراسیون داخلی اتاق کار

تابلو های هنرمندانه در دکوراسیون داخلی اتاق کار

سعی کنید تا با استفاده از تابلو ها به دکوراسیون داخلی فضای اتاق کارتان جذابیت ببخشید، این تابلوها می توانند قدرت زیادی در تغییر چهره دکوراسیون داخلی اتاق کار شما داشته باشند، پس از آن ها غافل نشوید.

مبلمان های راحتی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار

مبلمان های راحتی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار

سعی کنید تا برای اتاق کارتان از مبلمان های راحتی استفاده کنید تا اگر مجبور شدید از مهمان های تان برای ساعت های طولانی پذیرایی کنید هم شما راحت باشید و هم مهمان های تان اما باز هم در موقع انتخاب مبلمان ها سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق یا دفتر کارتان را مد نظر قرار دهید و متناسب با آن مبلمان های تان را انتخاب کنید.

استفاده از یک عنصر با رنگی خاص در فضای داخلی اتاق یا دفتر کار

استفاده از یک عنصر با رنگی خاص در فضای داخلی اتاق یا دفتر کار

سعی کنید برای دکوراسیون داخلی فضای اتاق کارتان حتما از یک عنصر با رنگی خاص و جذاب استفاده کنید، درست مثل کاری خانم میلانی برای دکوراسیون داخلی دفتر کارش انجام داه است، این عنصر می تواند یکی از مبل ها، میز پذیرایی، یک گلدان و یا حتی یک وسیله دکوری جذاب باشد.

نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق یا دفتر کار

نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق یا دفتر کار

برای نورپردازی فضای داخلی اتاق کار باید خیلی حساب شده و دقیق کار کرد، چرا که خیلی مهم است که نورهای موجود در اتاق کار باعث ایجاد مزاحمت برای چشم نشود، نور آن ها خیلی خیره کننده نباشد و قابلیت تغییر شدت برای شان مهیا باشد، ضمن این که ببهتر است تا از نور پردازی های موضعی برای اتاق کار استفاده شود تا هر کسی یا هر گروهی که در نقطه خاصی از دفتر ساکن است بتواند به راحتی نور مورئ نیاز خود را تنظیم کند.

استفاده از رنگ های روشن در فضای اتاق کار,دکوراسیون

استفاده از رنگ های روشن در فضای اتاق کار

سعی کنید برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کارتان از رنگ های روشن استفاده کنید، چون بیشتر زمان روزتان را در دفتر یا اتاق کارتان سپری می کنید پس رنگ غالب فضای تن باید جوری باشد که شما را خسته و دل زده نکند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز