توقیف کشنده بونکر گاز با ۲۴۴کیلو مواد مخدر در ایرانشهر

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۳:۱۸
کد خبر: ۳۴۸۶۶۳
توقیف کشنده بونکر گاز با ۲۴۴کیلو مواد مخدر در ایرانشهر
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف 244 کیلو مواد مخدر از یک دستگاه کشنده بونکر گاز در عملیات شبانه پلیس خبر داد.

به گزارش گروه خبرخبرگزاری برنا، سرهنگ  دوستعلی جلیلیان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک سوداگر مسلح، قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه کامیون کشنده بونکر گاز را دارد، اقدامات اطلاعاتی جهت شناسایی آن‌ها در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: پس از شناسایی دقیق محل عبور خودرو مذکور و پس از هماهنگی قضائی تیم‌های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران به منظور توقیف این خودرو اقدام به استقرار ایست و بازرسی مقطعی کرده که راننده خودرو  به محض مشاهده ماموران تغییر مسیر داد و با به جا گذاشتن خودرو حامل موادمخدر و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

جلیلیان در ادامه بیان داشت: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو مذکور و از قسمت بونکر گاز موفق به کشف 193 کیلوگرم تریاک و 51 کیلوگرم هروئین به همراه یک قبضه اسلحه کلاش و تعدادی مهمات مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن اشاره به انتقال مواد مخدر، سلاح ، مهمات مکشوفه و خودروی توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان  ادامه دارد.

نظر شما