مدیرکل ساماندهی امور جوانان خبر داد:

برگزاری جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با حضور مشاور رئیس جمهور

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵:۵۰
کد خبر: ۳۴۸۸۸۱
برگزاری جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با حضور مشاور رئیس جمهور
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری پنجاه و نهمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با حضور صالحی امیری مشاور رئیس جمهور، خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این جلسه که با حضور استاندار همدان، معاونین وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان بیست و پنج دستگاه دولتی برگزار می شود، استاندار گزارشی از عملکرد استان در امور جوانان ارائه خواهد داد و حضار به بررسی مشکلات این حوزه دراستان همدان می پردازند.

سید جواد رضوی مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در همین خصوص به خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، گفت: این جلسه به صورت ماهانه، با هدف  بررسی مسائل و موضوعات مختلف در امور جوانان برگزار می شود.

وی ادامه داد: از مرداد ماه سال جاری و با تغییر رویکرد در معاونت ساماندهی امور جوانان، تصمیم گرفته شد که تلاش و کارآیی ستادهای استانی بیشتر از قبل شود و بر همین اساس در جلسات ماهانه از استاندار استان ها دعوت می شود که در مورد کارهای انجام شده و مشکلات موجود در استان خود گزارشی ارائه دهند.

رضوی در خصوص ستادهای استانی و نوع عملکرد آن ها، گفت: ستادهای استانی به امور جوانان در استان ها می پردازند و بر اساس آیین نامه ریاست جلسات استانی بر عهده استاندار و دبیری جلسات نیز بر عهده مدیر کل ورزش و جوانان استان است؛ در جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، عملکرد ستادهای استانی بررسی می شود و استاندار استان های مختلف در صورت حضور در جلسه ستاد ملی گزارشی از جلسات استانی را ارائه می دهند.

مدیرکل ساماندهی امور جوانان در پایان به حضور مشاور رییس جمهور در این جلسه اشاره کرد و گفت: دکتر  صالحی امیری  در این جلسه به عنوان مشاور رئیس جمهور حضور خواهد داشت تا به تبیین گفتمان اجتماعی دولت یازدهم در امور جوانان بپردازد.

این جلسه فردا دوشنبه از ساعت 8 صبح در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز