۶ کشته و مجروح نتیجه بی احتیاطی رانندگان

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶:۵۴
کد خبر: ۳۴۸۹۲۲
۶ کشته و  مجروح نتیجه بی احتیاطی رانندگان
رئیس پلیس راه جنوب استان، از کشته شدن سه نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر در دو حادثه رانندگی در محورهای جنوب استان خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ"محمد رضا کورسی" در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد سواری پژو 405 با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 9 محور "چابهار _ جکیگور" ، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان "سیستان و بلوچستان" ادامه داد: در این حادثه، سواری پژو 405 به علت انحراف به چپ با یک دستگاه کامیون بنز به صورت رخ به رخ برخورد کرده که بر اثر شدت ضربه وارده راننده سواری پژو 405 و یک نفر از سرنشینان آن در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کورسی از وقوع حادثه دیگری در کیلومتر 120 محور "ایرانشهر - بزمان" خبر داد و گفت:در این حادثه ،  سواری پژو 405 به علت انحراف به چپ با سواری پراید به صورت رخ به رخ برخورد که به علت شدت ضربه وارده یکی از سرنشینان پراید در دم فوت و سه نفر دیگر به علت مصدومیت توسط یگان های امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه محور های جنوب استان دوطرفه است از رانندگانی که قصد تردد در این محور ها را دارند، خواست از انحراف به چپ خودداری و با سرعت مطمئنه تردد کنند تا سفری ایمن و به دور از حادثه داشته باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز