مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی هشدار داد:

برخورد جدی با بازار سیاه ماسک

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۰۹:۱۲:۳۳
کد خبر: ۳۴۹۰۷۳
برخورد جدی با بازار سیاه ماسک
مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: قیمت ماسک ها با توجه به نوع آن بین 100 تومان تا 3 هزار تومان است و با کسانی که بازار سیاه برای ماسک ایجاد کرده اند، برخورد می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهندس سید حسین صفوی، مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ماسک به اندازه کافی در کشور وجود دارد و هیچ کمبودی هم در این زمینه وجود ندارد گفت: با افرادی که بازار سیاه برای ماسک ایجاد کرده و یا می کنند برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شایعاتی که این روزها در زمینه بیماری آنفلوآنزا در جامعه شیوع داشته است متاسفانه عده ای سودجو از این فرصت استفاده می کنند و تبلیغات نابجایی را می کنند که مردم نباید به این تبلیغات توجه کنند چرا که از طرف عده ای سودجو ایجاد شده است.

مهندس صفوی اظهار داشت: این روز ها برای ماسک ها قیمت های مختلف شایع شده است که باید بگوییم قیمت ماسک ها با توجه به نوع آن بین 100 تا 3 هزار تومان است.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: استفاده از ماسک برای همه لازم نیست و فقط برای افرادی که در معرض ابتلا هستند میتواند مفید باشد و مهم برای افراد این است که به بهداشت فردی و توصیه هایی که به آنها شده است تا از ابتلا به آنفولانزا جلوگیری کنند توجه کنند مثل شستشوی دستها،  دست ندادن به افراد مبتلا وغیره که باید رعایت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز