داعشی های وحشی از این زنان می ترسند

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۶:۳۰
کد خبر: ۳۴۹۱۴۲
داعشی های وحشی از این زنان می ترسند
عناصر گروه تروریستی داعش به دلیلی مضحک از زنان کُرد سوریه می هراسند.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از اکسپرس، یگان های مدافع زنان (ی پ ژ) شاخه ای از "یگان مدافع خلق" متشکل از زنان کرد سوریه است که علیه گروه تروریستی داعش مبارزه می کنند. یکی از اعضای این یگان گفت: از مزیت های یگان های مدافع زنان این است که عناصر گروه تروریستی داعش به شدت از ما می ترسند. 

فرمانده 21 ساله این گروه گفت: داعشی ها فکر می کنند به نام اسلام می جنگند. عناصر این گروه تروریستی معتقدند اگر بوسیله یک دختر کشته شوند، به بهشت نمی روند. آنها از کشته شدن بوسیله دختران می هراسند.

یکی دیگر از زنان جوان این گروه گفت: اگر عناصر گروه تروریستی داعش بازگردند، یک نفر از آنها را زنده نمی گذارم. 

یگان های مدافع خلق بیش از 20 درصد از جنگجویان ضد داعش را در سوریه شامل می شود. بیشتر اعضای آن را زنان 20 ساله تشکیل می دهند. در قلمرو های تحت تصرف گروه تروریستی داعش، دختران باید از سن 9 سالگی ازدواج کنند. برخی از اقلیت های مذهبی نیز به عنوان برده جنسی به فروش گذاشته می شوند.

,داعش،گروه داعش،گروه تروریستی داعش،عناصر داعش،زنان کرد سوریه،یگان های مدافع زنان،یگان مدافع خلق،ضد داعش،دختران،زنان،برده جنسی،بین الملل,[categoriy],داعش،گروه داعش،گروه تروریستی داعش،عناصر داعش،زنان کرد سوریه،یگان های مدافع زنان،یگان مدافع خلق،ضد داعش،دختران،زنان،برده جنسی،بین الملل,[categoriy],داعش،گروه داعش،گروه تروریستی داعش،عناصر داعش،زنان کرد سوریه،یگان های مدافع زنان،یگان مدافع خلق،ضد داعش،دختران،زنان،برده جنسی،بین الملل,[categoriy]
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
نظر شما
نظرات
مریم
|
-
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
0
آفرین به غیرتتون