استان‌دار همدان به برنا خبر داد:

اشتغال مهمترین چالش جوانان است

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۴۹۲۴۳
اشتغال مهمترین چالش جوانان است
استاندار همدان، در نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در خصوص وضعیت اشتغال جوانان استان همدان، گفت: اشتغال مهمترین چالش جوانان است. ازدواج آن‌ها منوط به شغل است. با یافتن شغل هم به سراغ مسکن می‌روند و هم به آینده امیدوار می‌شوند.

محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان، در نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در خصوص وضعیت اشتغال جوانان استان همدان، به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: شغل مهمترین چالش جوانان است. ازدواج آن‌ها منوط به شغل است. با یافتن شغل هم به سراغ مسکن می‌روند و هم به آینده امیدوار می‌شوند.

وی با تاکید براین‌که بحث اشتغال بیش از اقشار مختلف جامعه برای جوانان مطرح است، خاطرنشان کرد: دربهار امسال(94) در استان همدان نرخ بیکاری 2درصد کاهش داشته است و به رقم 6 و 7دهم درصد رسیده است. که میزان نرخ بیکاری در کشور حدود 22 درصد است.

نیکبخت درادامه افزود: برای جوانان در زمینه اشتغال و گردشگری، برنامه‌های متعددی درنظر داریم تا بتوانیم اشتغال را در این استان گسترش دهیم.

استاندار همدان با بیان اینکه این استان از پتانسیل گردشگری بالایی در کشور برخوردار است، گفت: در استان همدان هم زیربنا و هم زیرساخت‌های خوبی برای گردشگری وجود دارد، از این جهت با سمن‌های استان فعالیت خوبی برقرار کرده‌ایم.

وی در ارتباط با سمن‌های استان همدان عنوان کرد: طی دوسال گذشته در حوزه محیط زیست، گردشگری، صنعتی، سلامت و ... 70 سمن جدید ایجاد شد. در کل سازمان‌های مردم‌نهاد این استان به 303 سمن رسیده است که در تمامی حوزه‌ها از جمله فضای‌مجازی و سلامت وغیره فعالیت گسترده‌ای دارند و جوانان در حوزه‌های خود صاحب‌نظراند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز