دیر کل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد؛

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای حلقه مفقوده ورزش قهرمانی و همگانی

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۹:۲۵
کد خبر: ۳۴۹۳۲۱
المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای حلقه مفقوده ورزش قهرمانی و همگانی
دیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت:المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را حلقه مفقوده ورزش قهرمانی و همگانی ذکر کرد و گفت : بیشترین تاکید ما در المپیادهای ورزشی محوریت دانش آموز ان در اجرای آن است و دبیر و عوامل اجرایی نقش نظارتی را ایفا می کنند .
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در 800آموزشگاه لرستان گفت : بیش از یک صد هزار دانش آموزدر این المپیاد حضور خواهند داشت . دکتر گودرز کریمی فر ورزش و تربیت بدنی را یکی از عوامل موثر در پیشبرد فرایند آموزشی و تربیتی دانش آموزان برشمرد و افزود : ورزش و تربیت بدنی در کنار سلامت جسمی ،نشاط و سرزندگی می تواند به خودشکوفایی ، عزت نفس و واکنش سالم و اصولی دانش آموزان کمک ‌کند

وی خاطر نشان کرد : تربیت بدنى با تأکیدى که بر پرورش جسمی، ذهنی، هیجانى و برازندگى اجتماعى دارد، در صورت آموزش صحیح و اصولى نقش شایان توجهى را در فرآیند تعلیم و تربیت ایفا خواهد کرد.

کریمی فر تاکید کرد : با طرح‌ریزى و هدایت اصولى یک برنامه تربیت بدنى به اهدافى نظیر، شناخت قابلیت در تنش‌زدایی، آگاهى از توانایى جسمی، بهبود خودانگارى مى‌توان دست یافت.

وی ادامه دا د : تربیت بدنى در کناراین اهداف ،می تواند موجب باور و تصدیق زیبایى شناسی در دانش آموزان شود و حس زیبایى‌شناسى را در آنان توسعه ‌دهد.کریمی فر در ادامه ورزش را مملو اززیبایى خواند و گفت : ورزش و فعالیت بدنی آمیزه‌اى از زیبایی، هماهنگی، توازن و روانى حرکت است.وی در ادامه افزود : تربیت بدنى در جهت دادن زندگى به سوى اهداف ارزشمند سهیم است. تشخیص خوب از بد، رقابت براى اهداف ارزشمند، درک ارزش‌هاى ظاهرى و باطنی و تشخیص استانداردهاى رفتاری، از طریق فعالیت‌هاى تربیت بدنی، میسر مى‌گردد. مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان خود گفت :با توجه به اینکه فعالیت های ورزشی در مدارس با تاکید بر فعالیت های گروهی است لذا می تواند در نهادینه کردن فرهنگ تعاون ،همکاری و مشارکت موثر واقع شود .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان نیز افزود : المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای هم زمان با سراسر کشور از 6آبان ماه سال جاری در 800آموزشگاه لرستان آغاز شده و تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت .فرید بهرامی ایجاد نشاط و شادابی در دانش آموزان و انس وتعلق خاطر نسبت به مدرسه با مشارکت دانش آموزان و مربیان را از جمله اهداف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای ذکر کرد و گفت : خوشبختانه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای طرحی قابل انعطاف است که به فراخور تعداد دانش آموزان ، استعداد و علاقه آنها به رشته های ورزشی استان قابل اجرا ست .بهرامی المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را یکی از برنامه های موفق آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت : از نقاط قوت این طرح می توانیم به تنوع رشته های ورزشی ،انگیزه ، علاقه و نشاط دانش آموزان و مشارکت و حضور والدین اشاره کنیم . وی در ادامه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را حلقه مفقوده ورزش قهرمانی و همگانی ذکر کرد و گفت : بیشترین تاکید ما در المپیادهای ورزشی محوریت دانش آموز ان در اجرای آن است و دبیر و عوامل اجرایی نقش نظارتی را ایفا می کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز