طلایی از شورای شهر استعفا داد

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۵:۱۶
کد خبر: ۳۴۹۶۳۱
طلایی از شورای شهر استعفا داد
نایب رئیس شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری دویست و شانزدهمین جلسه شهر تهران ضمن انتقاد از برخورد رئیس شورای شهر تهران با شورایاری‌ها گفت: بنده از این لحظه از حضور در شورای شهر تهران استعفا می‌دهم.

به گزارش خبرنگار شهر و شهروند خبرگزاری برنا، مرتضی طلایی با تأکید بر اینکه استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه خواهد کرد، گفت: این کار به دلیل برخورد بد هیأت رئیسه شورای شهر تهران با شورایاری‌ها بوده است.

طلایی افزود: طبق هماهنگی صورت گرفته با رئیس شورای شهر قرار بود هر هفته یکی از دبیران شورایاری مناطق در صحن علنی قبل از ساعت 9 گزارشی از مشکلات محله خود را ارائه کند تا اعضا بتوانند به مشکلات رسیدگی کنند.روز گذشته اداره هیات مصوبات شورای اسلامی شهر تهران جلسه ای را با رئیس شورا برگزار کرد و چمران بدون اطلاع رسانی گزارش امروز شورایاری ها را لغو کرد. این در حالی رخ داد که ما برای هماهنگ کردند دبیران شورایاری محلات 2 هفته قبل برنامه ریزی می‌کنیم.

وی بیان کرد: هیچ عذری برای حذف شورایاری ها قابل قبول نیست ضمن اینکه بنده قبل از آغاز جلسه امروز با رئیس شورای شهر در این باره صحبت کردم.

وی در خصوص استعفای خود گفت: ما که هیات رئیسه نداریم، بنده استعفای خود را تقدیم مهدی چمران رئیس شورای شهر کردم و طبق آئین نامه رئیس شورای شهر موظف است در جلسه بعدی شورا این موضوع را مطرح و پاسخ دهد.

 

 
نظر شما