مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه «موفقیت» در گفتگو با برنا تاکید کرد:

ضرورت ایجاد زیرساخت های لازم در طرح خرید مجلات برگشتی

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۰۶:۲۷:۲۳
کد خبر: ۳۴۹۷۲۷
ضرورت ایجاد زیرساخت های لازم در طرح خرید مجلات برگشتی
مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه «موفقیت» گفت: طرح خرید نشریات برگشتی ضمن حمایت از نهادهای مستقل مطبوعاتی می تواند برکات مادی و معنوی بسیاری برای اقشار جامعه به همراه داشته باشد.
احد حلت، مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه «موفقیت» در گفتگو با خبرنگار برنا با تاکید بر اینکه طرح خرید مجلات برگشتی به شرط آنکه از زیرساخت های لازم بهرمند باشد، خوب است، گفت: بهتر است این طرح ابتدا به صورت محدود و آزمایشی در برخی نهادهای عمومی انجام شود و با انجام نظرسنجی، میزان رضایت جامعه هدف از مجلات مورد مطالعه، بررسی شود.
 
وی با بیان اینکه اجرای طرح خرید نشریات برگشتی ضمن حمایت از نهادهای مستقل مطبوعاتی می تواند برکات مادی و معنوی بسیاری برای اقشار جامعه به همراه داشته باشد تصریح کرد: از پیامدهای مثبت این طرح می تواند این باشد که همکاران مطبوعاتی سعی می کنند محتوایی تولید کنند که اگر حتی به رایگان در بین افراد جامعه توزیع شود مورد مطالعه قرار گرفته و موجب هدررفت منابع دولتی نمی شود.
 
 طرح خرید شماره های مرجوعی مجلات با اهداف حمایت اقتصادی از مجلات بخش خصوصی، جلوگیری از خمیر شدن مطبوعات، کمک به افزایش سرانه نشریه خوانی، کمک به بازاریابی مجلات و ارتقای فرهنگی محیط هایی که توانایی خرید نشریات را ندارند، اجرا می‌شود.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز