مرگ خاموش مادر و پنج فرزندش در شهرستان چناران

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۴:۴۶
کد خبر: ۳۵۰۱۶۵
مرگ خاموش مادر و پنج فرزندش در شهرستان چناران
رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از بخاری گازی، جان مادر و پنج فرزندش را در شهرستان چناران گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ"قربان صنعتی" فرمانده انتظامی شهرستان چناران در تشریح این خبر گفت: ساعت 16:40 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر گازگرفتگی اعضای یک خانواده در یکی از مناطق شهر چناران، مأموران کلانتری 11 به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور مأموران و عوامل امدادی در محل، درب قفل شده منزل شکسته و پس از ورود، مشاهده شد 6 عضو خانواده بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ صنعتی ادامه داد: با توجه به اینکه اجساد دچار تعفن شدید شده بودند مشخص شد که این حادثه چند روز پیش روی داده است و در بررسی صورت گرفته، عوامل امدادی علت مرگ را مسدود بودن دودکش بخاری، عدم وجود تهویه کافی و انتشار گاز منواکسید کربن در اتاق عنوان کردند.

وی تصریح کرد: اجساد مادر 27 ساله و پنج فرزندش که یکی از آنان نوزادی دو ماهه است به سردخانه منتقل و تحقیقات تکمیلی پیرامون این موضوع ادامه دارد.

وی در پایان با توجه به سردی هوا و در پیش بودن زمستان، از کلیه شهروندان خواست: خطر استفاده از وسایل گرمایشی را جدی گرفته و با عمل به نکات ایمنی، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز