مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

عملکرد گزینشگران باید در راستای پرهیز از ترویج فرهنگ نفاق و ریا باشد/هدف ادارات نظارتی آموزش و پرورش مچ‌گیری نیست

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۰:۲۶
کد خبر: ۳۵۰۲۷۹
عملکرد گزینشگران باید در راستای پرهیز از ترویج فرهنگ نفاق و ریا باشد/هدف ادارات نظارتی آموزش و پرورش مچ‌گیری نیست
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: عملکرد گزینشگران آموزش و پرورش باید در راستای پرهیز ازترویج فرهنگ نفاق و ریا باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان گزینش ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با اشاره به اهمیت گزینش در قرآن, خاطر نشان کرد: سپردن امانت به اهل آن، قضاوت براساس عدل، رعایت تقوی الهی، مستند و محکم بودن دلایل، ازمهمترین توصیه های قرآن در راستای انتخاب افراد شایسته است.

وی با مهم خواندن نقش گزینش در انتخاب نیروی انسانی علمی، متعهد و معتقد برای خدمت در آموزش و پرورش، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان بزرگترین سرمایه های جامعه هستند و تمامی افراد شاغل در آموزش و پرورش نقش تربیتی در آنها دارند، رسالت گزینش در آموزش و پرورش سنگین تر سایرادارات و دستگاه ها ست.

محسن بیگی تاکید کرد: انتخاب افراد لایق و شایسته ای که ظرفیت پرورش دانش آموزان را داشته باشند باید اولویت گزینشگران آموزش و پرورش باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره حساسیت روند گزینش در آموزش و پرورش، اظهار داشت: با توجه به تحقیقات مردمی و عدم وجود پرونده مشخص برای انتخاب افراد شایسته، ممکن است در روند گزینش خلل ایجاد شود که منجر به کارگیری افراد نالایق شده و باعث ایجاد بدبینی برخی نسبت به سیستم تعلیم و تربیت شود.

محمد محسن بیگی گفت: باید تلاش شود تا با تبیین برنامه ها، ارتباط صمیمانه با جامعه و همکاران و عدم قضاوت بر اساس پیشداوری ها ذهنیت منفی احتمالی نسبت به گزینشگران از بین رود.

محسن بیگی افزود: هدف ادارات نظارتی آموزش و پرورش استان اعم از گزینش،حراست، بازرسی و هیئت رسیدگی به تخلفات اداری مچ گیری نیست؛ بلکه پیشگیری از تخلفات احتمالی اولویت اصلی این ادارات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز