رشد ۷۰ درصدی فروش دانش فنی، درفن بازار هفته پژوهش امسال

۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۸:۲۹
کد خبر: ۳۵۰۶۱۷
رشد ۷۰ درصدی فروش دانش فنی، درفن بازار هفته پژوهش امسال
دبیر شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: فروش دانش فنی در فن بازار هفته پژوهش امسال نسبت به فن بازار هفته پژوهش سال گذشته 70 درصد رشد داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مجید متقی طلب در مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: فروش دانش فنی و محصولات در فن بازار سال 92 حدود پنج میلیارد تومان بود که این رقم در سال 93 به حدود 25 میلیارد تومان و امسال با یک رشد 70 درصدی نسبت به سال گذشته به 41 میلیارد تومان فروش ریالی و 310 هزار دلار فروش دلاری دانش فنی افزایش یافت.

 وی همچنین با اشاره به برگزاری 75 کارگاه آموزشی در نمایشگاه امسال گفت: هزار و 210 نفر در این کارگاه ها شرکت کردند و تعدادی از این کارگاه ها توسط پژوهشگاه علوم انسانی برگزار شد.
دبیر شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: امسال فعالیت های متنوعی در نمایشگاه انجام شد که جنبه کمی و کیفی داشتند .
وی از ویژگی های نمایشگاه امسال به انتخابی بودن طرح ها و دستاوردهای ارائه شده در آن اشاره کرد و گفت: پنج هزار دستاورد از دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد در بخش دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور داشتند.
شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با امضای 26 قرارداد با مبلغی بالغ بر 41 میلیارد تومان فروش ریالی دانش فنی و 310 هزار دلار فروش دلاری دانش فنی به پایان رسید. 
قرارداد فروش دانش فنی تولید هیومات پتاسیم 75 درصد، انجام مطالعات بازاریابی بین المللی شرکت های دانش بنیان ایرانی و انتقال دانش فنی تولید کائولین فرآوری شده جهت کنترل آفات و عوامل محیطی از جمله این قراردادها هستند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز