معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش:

واگذاری اموربه جوانان ازبرنامه های آموزش وپرورش است

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۱:۲۷
کد خبر: ۳۵۱۰۲۶
واگذاری اموربه جوانان ازبرنامه های آموزش وپرورش است
معاون پرورشی وفرهنگی وزیرآموزش وپرورش گفت: واگذاری امور به جوانان ازبرنامه های آموزش وپرورش است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، صبح امروز حمیدرضاکفاش در مراسم آغازبه کار گردهمایی مشترک معاونین پرورشی و فرهنگی ومدیران سازمان دانش آموزی استان های کشور که دراردوگاه شهیدباهنر برگزار می شود، اظهارکرد: جوان باوری و واگذاری امور به جوان ها از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است و استمرار موفقیت ها و پیروزی ها نیازمند باور کردن جوان است

وی با تاکید تقویت مجلس دانش آموزی افزود : شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی یک تعارف نیست بلکه یک واقعیت برای جوان باوری و استفاده از اندیشه آنان است.
معاون پرورشی وفرهنگی وزیرآموزش وپرورش با بیان اهمیت مربیان پرورشی در مدارس اشاره کرد وافزود :مربیان بایداز مجری برنامه ها به رهبران تربیتی و فرهنگی عمل نمایند و با بهره گیری از تشکل های دانش آموزی به تقویت ارزش های ملی و دینی در دانش آموزان بپردازند.
 وی خاطرنشان‌کرد :تربیت مطلوب در مدارس از طریق متوازن سازی ساحت ها ی تربیتی و پرهیز از سلیقه محوری تحقق می یابد و کسی حق ندارد در فعالیت های فرهنگی و هنری و قرآنی و پرورشی مدارس براساس سلیقه خود عمل نماید و تنوع اندیشه ها را قربانی یک اندیشه خاص کند.
 
 معاون پرورشی وفرهنگی وزیرآموزش وپرورش خاطر نشان کرد :نگاه متوازن به ساحت های تربیتی ایجاب می کند در برنامه ریزی های فرهنگی و پرورشی این جامعیت لحاظ شود.
.
کفاش اظهار کرد :وظیفه همه ما تشویق مردم و تمهید مقدمات برای حضور گسترده در عرصه های سرنوشت ساز دفاع از انقلاب مانند انتخابات است ورویکرد آموزش و پرورش تنها به بستر سازی و تشویق برای حضور گسترده آحاد ملت در انتخابات است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز