توسط سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین؛

برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تشریح شد

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۵:۲۱
کد خبر: ۳۵۱۸۸۶
برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تشریح شد
گروسی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رضا گروسی سرپرست اداراه کل مدیریت بحران استان قزوین در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی بیان داشت: برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی از روز دوشنبه 30آذرماه در استان با رژه نیروهای امدادی آغاز می شود.

وی افزود: برگزاری مانور ایمنی در برابر زلزله از جمله برنامه های این هفته می باشد که انتظار می رود رسانه های جمعی بویژه صدا و سیما با جدیت آن را دنبال و اطلاع رسانی کنند .

گروسی اشاره کرد: ابتدایی ترین تاثیر برگزاری بزرگداشت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی ایجاد احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه خواهد بود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان تاکید کرد: تجهیزات و امکانات موجود حوزه مدیریت بحران باید اطلاع رسانی شود که تحقق این امر فضای آرام و اطمینان بخشی را در سطح استان و در بین دستگاه ها ایجاد خواهد کرد و در این خصوص صدا و سیما نقش بسزایی دارد.

گروسی ادامه داد : کشور ایران ثابت کرده که توانایی های لازم در مواجه با بلاهای طبیعی را دارد اما نکته ای که باید بدان توجه کرد پیشگیری است که در این زمینه باید کار کرد و این امر از طریق آموزش حاصل می شود.

وی از برنامه ریزی و پیش بینی جهت برگزاری ویژه برنامه های آموزشی در این هفته خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این کارگاه های آموزشی موجب افزایش هماهنگی و سطح دانش افراد می شود که در همین راستا مقدمات برگزاری برنامه های آموزشی برای دهیاران با همکاری دفتر امور روستایی استانداری فراهم شد که برای اولین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل استانداری از فعالیت ها و اقدامات دستگاه های مرتبط و فعال در امر ساماندهی حادثه کولاک و برف قدردانی و تشکر کرد و اظهار داشت: امدادرسانی و همکاری دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران نبود قطعا با مشکلات بیشتری در استان مواجه می شدیم.

وی تاکید کرد: همدلی و همیاری بین دستگاه های اجرایی در مواجه با کولاک و برف شدید موجب شد از این حادثه بدون کوچکترین اتفاقی به خوبی گذر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز