سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین رتبه نخست کشور را کسب کرد

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۵:۴۷
کد خبر: ۳۵۱۹۵۷
اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین  رتبه نخست کشور را کسب کرد
شمسی پور: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با امتیاز عالی، توانست رتبه اول را در سطح کشور به دست آورد و موفق به دریافت تقدیرنامه از معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سیاوش شمسی پور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در بحث فناوری برتر بر اساس شاخصهای اختصاصی سازمان حفاظت محیط زیست رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد.

وی افزود: در این رتبه بندی که با توجه به عملکرد سالیانه توسط سامانه ارزیابی عملکرد سازمان صورت گرفته اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با امتیاز و درجه عالی، توانست رتبه اول را در سطح کشور به دست آورد و موفق به دریافت تقدیرنامه از معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست شد.

شمسی پور تصریح کرد: تنها راه موفقیت برای تحقق اهداف سازمانی تلاش و همدلی یکایک کارکنان در اجرای به هنگام و موثر وظایف محوله و رویکرد علمی به مقوله های زیست محیطی می باشد که خوشبختانه این مهم با عزم جدی و راسخ همکاران محقق گردیده است.

وی ادامه داد: حسین عابد نیز به عنوان فن آور برتر کشور در زمینه طراحی نرم افزار پایش معرفی و از دست معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست تقدیرنامه دریافت کرد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در خاتمه یادآور شد: کسب این موفقیت برای اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین دستاورد بزرگی است و باید تلاش بیشتری نسبت به قبل داشته باشیم تا با انجام کارهای بزرگ در حفظ محیط زیست استان قدم برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز