رییس سازمان غذا و دارو مطرح کرد:

تاثیر محصولات غذایی و صادرات آن در رونق اقتصادی

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۵۲۱۸۰
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: کیفیت محصولات غذایی باعث شده است که صنایع غذایی صادراتی را به ده ها کشور اروپایی داشته باشند که در رونق اقتصادی بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو  گفت: در سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت به نقش و اهمیت صنعت غذا از جمله تولید کنندگان، کشاورزان در مزرعه، صنایع تبدیلی و صنایع بزرگ غذایی در حوزه های مختلف واقف هستیم.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از صنایع غذایی در استانهای مختلف گفت: کیفیت بالای تولیدات محصولات غذایی باعث افتخار است.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه های مختلف غذایی آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات تاثیر گذار در سلامت نیز هستیم که در سلامت جامعه و مردم نقش داشته باشد.

دیناروند خاطر نشان کرد: واقعیت این است که حوزه غذا از نگاه اقتصادی، اجتماعی، عدالت، دسترسی و توسعه عدالت حائز اهمیت است.همچنین در بحث توسعه فناوری، نقشی که علم و فناوری در این حوزه دارد و ارتباط دوسویه ای که دارند یعنی سهم غذا در حوزه علم و سهم علم و فناوری در حوزه غذا از همه جنبه ها مهم است.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نقش اساسی از نگاه مردم، "سلامت "در حوزه غذا است که در این حوزه این نقش اساسی و حیاتی است.

دیناروند در پایان گفت: سازمان غذا و دارو در حوزه های مربوطه، سلامت مردم را در اولویت دارد و با کوچکترین تخلفی  که باعث صدمه به سلامت مردم شود با قاطعیت برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز