واکنش مطهری به تحلیل جنجالی کیهان

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۰:۰۸
کد خبر: ۳۵۲۲۵۷
واکنش مطهری به تحلیل جنجالی کیهان
علی مطهری در واکنش به این موضوع که به گمان کیهان، مخالفان خط امام به مثلث هاشمی، روحانی و سیدحسن خمینی دل بسته‌اند، گفت: تحلیل‌های مبتنی بر مثلث و مربع و این‌که بگوییم مخالفان به این مثلث دل بسته‌اند، همه حدس و گمان‌های توأم با بدبینی است.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از «انتخاب»، علی مطهری در واکنش به گزارش کیهان علیه سیدحسن خمینی اظهار کرد: تحلیل کیهان مثل اکثر تحلیل‌های آن اشتباه و بیشتر امنیتی و اطلاعاتی است.

نماینده مردم تهران در مجلس که با هفته‌نامه «صدا» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: آنها (مسئولان کیهان) آنچه را که مایل هستند به صورت یک امر واقع شده معرفی می‌کنند و بعد تلاش می‌کنند تحقق پیدا کند؛ مثل روشی که درباره منتقدان و معترضان دارند و روشی که درباره کاندیداهای معترض سال 88 داشتند.

وی در واکنش به اینکه به گمان کیهان، مخالفان خط امام به مثلث هاشمی، روحانی و سیدحسن خمینی دل بسته‌اند، گفت: تحلیل‌های مبتنی بر مثلث و مربع هم که بگوییم مخالفان به این مثلث دل بسته‌اند، همه حدس و گمان‌های توأم با بدبینی است.

مطهری اضافه کرد: همین‌طور این‌که بگوییم حسن آقا در سناریوی آقای هاشمی بازی می‌کند، به این معنی است که وی از خودش رأی و نظر ندارد و این یک اتهام است.

نماینده تهران همچنین گفت: اگر کسی حرف‌های یک فرد حکیم و با تجربه را قبول داشته باشد، به معنی بازی کردن در سناریوی او نیست بلکه ممکن است خودش راه درست را همین تشخیص داده باشد.

نظر شما
نظرات
رضا
|
-
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
برادر عزیزم ایکاش این اقایان برای یک بار هم که شده به سالهای قبل از انقلاب رجوع کنند به کتب استاد شهید به منابر ان موقع به ادبیات اسلامی قبل از پیروزی انقلاب من عاشق ان اسلامم و... چرا چنین شد ...چرا ... غنیمت اینقدر مهم است ؟ یک بار دیگر نهج البلاغه را ورق بزنیم ... قران را ....و یادمان باشد که اثر انهایی که دل به انقلاب دادند نه سهم خواهی کردند وسهمی گرفتند و نه.... همه را گذاشتند برای اقایانی که دائم سرش دعوا دارند .
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز