فارس به عنوان استان برتر در حوزه جوانان برگزیده شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۶:۰۹
کد خبر: ۳۵۲۹۲۳
فارس به عنوان استان برتر در حوزه جوانان برگزیده شد
در گردهمایی مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان های سراسر کشور که در جزیزه قشم برگزار شد استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه جوانان معرفی شد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همایش مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان های سراسر کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین ایشان سه شنبه در جزیره قشم و در سالن همایش فرمانداری این شهرستان برگزار گردید و استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه جوانان معرفی شد و از حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس و علی رضایی معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در همین رابطه در گفتگو با روابط عمومی گفت : از همه همکاران عزیز در همه حوزه ها به ویژه حوزه جوانان که با تلاش های خود موجب افتخار برای استان فارس گردیده اند تشکر میکنم .

کامییاب افزود: در این گردهمایی که فرصت 10 دقیقه ای برای بیان دیدگاه ها در اختیار مدیدران کل برتر قرار گرفت سه طرح به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد گردید که مورد موافقت قرار گرفت . طرح ملی خانه جوان ، کنگره محرم و جوانان و طرح ورزش و جوانان محلات از جمله مواردی بود که به عنوان طر حهای پیشنهادی ارایه گردید.

گفتنی است : سه استان فارس ، البرز و زنجان به عنوان استانهای برتر در امور جوانان برگزیده شدند و از مدیران کل و معاون جوانان این سه استان با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز