داستان جالب برخورد دو دختر ایرلندی و سوئدی که همزاد هستند

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۴:۰۵
کد خبر: ۳۵۲۹۴۵
شاید تا قبل از این که شبکه های اجتماعی و بخصوص اینترنت دنیا را به وسعت کامپیوتر و یا گوشیمان کوچک کنند، بوده اند کسانی که همانند دو قلوهای همسان شباهت زیادی به هم داشته و به اصطلاح همزاد هم بوده اند اما به دلیل عدم ارتباطی همچون ارتباطات وسیع و گسترده اینترنتی هرگز از وجود هم باخبر نمی شدند.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، شاید تا قبل از این که شبکه های اجتماعی و بخصوص اینترنت دنیا را به وسعت کامپیوتر و یا گوشیمان کوچک کنند، بوده اند کسانی که همانند دو قلوهای همسان شباهت زیادی به هم داشته و به اصطلاح همزاد هم بوده اند اما به دلیل عدم ارتباطی همچون ارتباطات وسیع و گسترده اینترنتی هرگز از وجود هم باخبر نمی شدند. اما امروزه با وجود دنیایی خاص از ارتباطات و فناوری اطلاعات ،داستان درست همان می شود که برای “شانون لونرگان” از ایرلند و “سارا نوردستروم” از سوئد می افتاد.

دختری ایرلندی همزاد خود را در سوئد پیدا کرد. این تیتری بود که در روزهای گذشته سر تیتر رسانه های مختلفی در سراسر جهان شد چرا که  “شانون لونرگان” از ایرلند توانست در اینترنت همزاد خود را در کشور سوئد پیدا کند. همزاد او “سارا نوردستروم” نام دارد و در سوئد زندگی می کند. آن دو پس از ملاقات یکدیگر در دوبلین هیجان زده شده بودند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

در این میان رسانه های اروپایی ضمن اعلام این خبر اشاره کرده اند که اگرچه ممکن پیدا شدن همزادها موضوعی عجیب به نظر برسد اما تا به امروز تعداد زیادی از انسان های مشترک همزاد در نقاط مختلف دنیا پیدا شده اند.

بنابراین رسانه ها اعلام کرده اند که شانون ۲۱ ساله از منطقه “کری” در ایرلند از طریق سایت اینترنتی “دوقلوهای غریبه” سارا نوردستروم ۱۷ ساله از سوئد را پیدا کرده است. این دو دختر ایرلندی و سوئدی هر دو موهایی بلوند دارند و اجزای صورت شان هم شبیه هم است.

جالب است بدانید که شانون یکی از این دو همزاد به رسانه ها گفته است که پس از دیدن همزادش خیلی هیجانی شده و وضعیت روحی او جوری شده است که قلبش به تپش افتاده و در حال از جا کنده شدن بوده است.

hamzad (3)

همزاد
همزاد ایرلندی دختر سوئدی
همزاد
hamzad (4)
همزاد سوئدی دختر ایرلندی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز