سارق زورگیر را شناسایی کنید

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۷:۵۵
کد خبر: ۳۵۳۰۲۶
سارق زورگیر را شناسایی کنید
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق زورگیر در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: مالباختگان در صورت شناسایی متهم، برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "محمدرضا اکبری"  گفت: در راستای رسیدگی یک فقره مرجوعه قضائی و گزارشات مشابه از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر وقوع سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در تحقیقات انجام شده و بررسی اظهارات مالباختگان، سارق مورد نظر را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی، متهم در محل سکونتش شناسایی و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

اکبری بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم تا کنون به چهار فقره سرقت گوشی تلفن همراه به این روش اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: این متهم 32 ساله در خیابان‌های خلوت، نوجوانان کم سن و سال که دارای گوشی تلفن همراه گران قیمت بوده و در حال مکالمه بودند را انتخاب می‌کرده و پس از درخواست تماس فوری با اقوامش، تقاضای اخذ تلفن همراه از سوژه را می‌کرده و پس از دریافت گوشی، بلافاصله با ربودن گوشی از محل متواری می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به نوع جرم ارتکابی از سوی متهم و شناسایی هر چهار مالباخته و احتمال وقوع سرقت‌های بیشتر توسط متهم، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان دستور انتشار تصویر متهم را صادر کرده است.

IMAGE11450873965586

اکبری بیان کرد: در صورتی که شهروندان از این متهم شکایتی دارند و یا توسط این سارق اموالشان مورد سرقت قرار گرفته است، می‌توانند با مراجعه به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان واقع در بلوار الغدیر شهرستان گرگان، شکایت خود را طرح کنند.

وی در پایان ابراز کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در این خصوص با شماره تلفن 2183125 پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز