اعطای نشان به کارکنان یگان حفاظت شهرداری تهران برای نخستین بار

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۴:۲۹
کد خبر: ۳۵۳۰۴۲
اعطای نشان به کارکنان یگان حفاظت شهرداری تهران برای نخستین بار
آیین اعطاء نشان و علائم کارکنان یگان حفاظت شهرداری برای اولین بار در کشور اجرا و تعدادی از کارکنان این یگان ، درجات خود را از رئیس پلیس پیشگیری ناجا، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و رئیس بازرسی کل شهرداری تهران دریافت کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در آیین اعطاء نشان و علائم به کارکنان یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به اینکه توسعه بدون امنیت ایجاد نخواهد شد، گفت: فعالیت یگان حفاظت شهرداری تهران در راستای ارتقاء نظم و انضباط شهری و امنیت است.

 سردار «محمد شرفی» گفت: لازم می دانم از تلاش های سردار "علیپور" فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران به جهت طی مسیر سخت و طولانی در راستای شکل گیری و ساماندهی یگان حفاظت شهرداری تشکر کنم.

وی افزود: یگان حفاظت شهرداری امروز به شکلی منسجم و پا در رکاب آماده انجام مأموریت های خطیر است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با ابلاغ مراتب تقدیر و تشکر سردار "اشتری" به فرمانده و کارکنان یگان حفاظت شهرداری تهران در راستای  انجام مأموریت های محوله، بیان کرد: تلاش ها و تدابیر شهردار تهران، "دکتر قالیباف" در راستای شکل گیری این یگان بر کسی پوشیده نیست.

سردار شرفی در ادامه با تبریک هفته وحدت بر لزوم اهمیت وحدت تأکید کرد و ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) بسیاری از فضائل اخلاقی را در جامعه بنیان و نهادینه کردند،مسئولیت خطیر هدایت انسان ها به این پیام آور الهی واگذار شد.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: تولد پیامبر سر آغاز پیدایش خوبی ها بود ، قبل از بعثت پیامبر، آسیب های اجتماعی متعددی در جامعه وجود داشت، زنده به گور کردن دختران ، ظلم و ستم آشکار، زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی و انسانی توسط کسانی که بویی از انسانیت نبرده بودند و ... از شرایط جامعه پیش از بعثت پیامبر عظیم الشأن(ص) بود و  به برکت وجود پیامبر اکرم(ص) ارزش های اخلاقی در جامعه به وجود آمد و تقویت شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا امنیت را از دستاوردهای بعثت پیامبر (ص) عنوان کرد و افزود: امروز همه نخبگان فکری و اندیشمندان حوزه امنیت، معتقدند بدون امنیت هیچ توسعه ای امکان پذیر نیست و طی مسیر پیشرفت بدون در نظر گرفتن امنیت به بن بست ختم می شود.

سردار شرفی با اشاره به وجود ناامنی ها در برخی کشورهای منطقه تأکید کرد: به برکت وجود مقام معظم رهبری حضرت آیت آلله خامنه ای ( مدظله العالی)، تدابیر و رهنمودهای داهیانه ایشان و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی ، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

 تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی در راستای ارتقاء امنیت

وی اضافه کرد: هدف نیروی انتظامی، توسعه و ارتقاء امنیت است و تقویت امنیت حاصل یک رفتار جمعی و مسئولیت پذیری اجتماعی است.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه های توسعه امنیت و انضباط اخلاقی در جامعه است، گفت: یگان حفاظت شهرداری با اراده ای محکم و در راستای توسعه آسایش، آرامش و امنیت شکل گرفته است.

سردار شرفی تأکید کرد: برخورد با مخلان نظم و آسایش مردم و کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی هستند از برنامه های این یگان است.

وی افزود: تحقق امنیت، ارتقاء انضباط اجتماعی و شهری از رویکردهای یگان حفاظت شهرداری است.

 رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: دشمن در شرایط و زمان های مختلف در صدد آسیب به کشور بوده است. "تفرفه افکنی" میان مسلمانان و ایجاد ناامنی یکی از توطئه های دشمن است و مسلمانان باید در راستای تقویت وحدت تلاش کنند.

وی مطرح کرد: باید از مولفه های مادی و معنوی موجود در راستای ارتقاء امنیت، صیانت کنیم. دو مولفه "جغرافیا" و "جمعیت" از مولفه های مهم و اساسی است؛ حفظ منابع ارضی و انسانی نیز یک ضرورت است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه در این راستا تقویت مسئولیت اجتماعی حائز اهمیت است، گفت: یگان حفاظت شهرداری با نبوغ ، فکر و تدبیر شهردار تهران شکل گرفت و نیروی انتظامی نیز تقویت و ساماندهی این یگان را پشتیبانی و حمایت کرد.

سردار شرفی عنوان کرد: آسیب های اجتماعی و شهری غیرقابل انکار است و این یگان در راستای کاهش این آسیب ها شکل گرفته است و امروز اعطاء نشان و علائم به کارکنان یگان حفاظت شهرداری نشان از اهمیت فعالیت این یگان دارد.

وی اشاره کرد: یگان حفاظت شهرداری به خوبی عهده دار مسئولیت محوله بوده ؛ ساماندهی و انتظام بخشی به بازار و کاهش آسیب ها از نقاط قوت عملکرد این یگان است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: انضباط و ارتقاء مدیریت شهری با فعالیت کارکنان یگان حفاظت شهرداری به خوبی مشهود است و رضایتمندی بازاریان و دلسوزان انضباط شهری بیانگر عملکرد مطلوب این یگان است.

وی همچنین با اشاره به ایجاد امنیت مطلوب در چهار لایه اصلی مترو اعم از ورودی مترو، گیت های کنترل بلیط ،سکوهای مترو  و...... همچنین تأمین امنیت برج میلاد را از افتخارات این یگان معرفی کرد و افزود: در 12سازمان، یگان حفاظت تشکیل شده است و یکی از موفق ترین یگان های حفاظتی، یگان حفاظت شهرداری تهران است که نتیجه تلاش های سردار "علیپور" ،معاونان و کارکنان این یگان است.

سردار شرفی با اشاره به اینکه براساس ماده 233 قانون بودجه برنامه پنجم توسعه در همه سازمان ها یگان حفاظت شکل خواهد گرفت، افزود: این قانون به سازمان ها این امکان را خواهد داد که در حوزه مدیریتی خود اختیار عمل بیشتری داشته و با خیال آسوده در راستای ایجاد نظم و امنیت تلاش کنند.

عالی ترین مقام انتظامی پلیس پیشگیری ناجا یادآور شد: امروز یک هزار و 125 نفر از کارکنان یگان حفاظت شهرداری تهران مفتخر به دریافت علائم و درجات خواهند شد و این خود بیانگر منسجم بودن این یگان است.

وی اضافه کرد: آنچه که مهم است پایبندی به این درجات ،حفظ و حراست از شئونات این درجات و رعایت تقدم و تأخر است.

سردار شرفی همچنین پایبندی به نصب این درجات توسط کارکنان را نمادی از نظم و انضباط عنوان کرد و گفت: قطعا سازمان بازرسی شهرداری در حوزه مأموریت های خود پیگیر نصب درجات و علائم توسط کارکنان است.

وی در پایان با اشاره به حمایت های فرمانده نیروی انتظامی در راستای شکل گیری یگان های حفاظت سازمان ها گفت: قطعا فعالیت یگان های حفاظت در راستای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی یعنی ایجاد نظم و انضباط مطلوب است.

پ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز