این ترکیب بیش از ده بیماری را درمان میکند

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۰۴:۰۸:۱۴
کد خبر: ۳۵۳۲۷۳
این ترکیب بیش از ده بیماری را درمان میکند
این ترکیب اغلب در رژیم های غذایی و در بسیاری از رژیم غذایی مدیترانه ای وجود دارد

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از دکتر سلام، مخلوطی از عسل و کنجد را اگر هر روز مصرف کنیم برای سلامت کلی انسان بسیار مفید است. علاوه بر خاصیت آن  عطر و طعم شگفت انگیز دارد.این ترکیب اغلب در رژیم های غذایی و در بسیاری از رژیم غذایی مدیترانه ای وجود دارد.کنجد بسیار مفید است و یک منبع ایده آل از ویتامین ها و مواد معدنی است: آهن، منیزیم، کلسیم، منگنز، مس و فسفر است. این شامل اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و مقدار زیادی از ویتامین های E، A و گروه B است.

منبع بسیار خوبی از اسیدهای آمینه ضروری است. مخلوط  کنجد همراه با عسل خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد. تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش میل شیرینی جات، یبوست را درمان می کند، مشکلات معده را تسکین می دهد، و   برای ورم معده، کولیت و زخم , تقویت استخوانها,افزایش استقامت بدن و سلامت پوست و مو  بسیار مفید است.بهترین  زمان  مصرف آن در صبح است.در اینجا دستور  مخلوط کنجد و عسل است:این مخلوط سریع  آماده می شود.

ابتدا 1 قاشق غذاخوری کنجد آسیاب شده ( اسیاب هم نشود اشکال ندارد) را  با 1 قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید تا مثل حلوا شود این مقدار دارای حدود 150 کالری، 8 گرم چربی، 21گرم کربوهیدرات ، 1 گرم فیبر، و 3 گرم پروتئین دارد.بهترین  زمان مصرف آن در صبح با معده خالی  است انرژی کافی را برای روز آینده تامین میکند.

 

نظر شما